Jump to content
Annons

Träffa fler låtskrivare/musiker i Göteborg


blom

Recommended Posts

Tjena!

Skriver och spelar in låtar hemma i vardagsrummet och tycker själv att jag kommit ganska långt. Men skulle vilja träffa och snacka kring musik och eventuellt starta något projekt med folk i Göteborg. Finns det någon som tänker i samma banor eller har något förslag på ställe/knutpunkt där band och låtskrivare/musiker träffas?

Jag håller på med pop, aningen melankolisk... spelar in sång och gitarr, lägger på trummor, piano & div syntar i Cubase. Har spelat in 14 låtar. Håller på och sammanställer ett demo.

Bakgrund: jag är 28 år, bor i Göteborg, spelat fiol sedan jag var 6 år gammal, spelat gitarr i 1,5 år och tonsäker på sång.

/Markus

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 2 veckor senare...
Tjena!

Skriver och spelar in låtar hemma i vardagsrummet och tycker själv att jag kommit ganska långt. Men skulle vilja träffa och snacka kring musik och eventuellt starta något projekt med folk i Göteborg. Finns det någon som tänker i samma banor eller har något förslag på ställe/knutpunkt där band och låtskrivare/musiker träffas?

Jag håller på med pop, aningen melankolisk... spelar in sång och gitarr, lägger på trummor, piano & div syntar i Cubase. Har spelat in 14 låtar. Håller på och sammanställer ett demo.

Bakgrund: jag är 28 år, bor i Göteborg, spelat fiol sedan jag var 6 år gammal, spelat gitarr i 1,5 år och tonsäker på sång.

/Markus

Hej igen! Tror det är dig jag mejlat med lite.. Har haft sjukt fullt upp nu sista tiden.. men iaf fått gjort en hemsida.. Hade vart kul att göra ngt ihop.. Jäkligt kul att du lirar fiol.. Där går jag ju fet-bet.. Gitarr, munspel, piano och sång är ju annars mina hemområden.. (mest gitarr får jag väl säga.. men vill gärna nämna att jag ju faktiskt oftast kan improvisrea fram nåt vackert även på piano..)

Hemsida Björn kika gärna in och skriv nåt i gästboken...

Det finns lite musik på sidan.. både covers och lite eget...

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Vi får väl ordna en ny IRL i götet, jag vill också ljuga om HW vs SW samt huruvida det var smakfullt av Janet Jackson att visa tutten på bästa sändningstid.

Och även om att skapa musik förstås.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...