Jump to content
Annons

DMX Fire kort..nått att ha?


Iggle

Recommended Posts

Annons

E mer eller mindre samma sak som Audiophile 24/96 från M-Audio och är absolut något att ha. Bra ljud och låg latency. Vill du ha många in- och utgångar e det kanske inte rätt kort.

Hmm...andra alternativ i samma prisklass e som sagt Audiophile...kommer inte på några fler just nu

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Någon som har erfarenhet av TerraTecs DMX Xfire 1024, dvs. föregångaren till DMX 6 Fire som säljs nu? Jag ska sätta upp en liten hemmastudio i källaren och har kommit över ett Xfire 1024. Funkar det överhuvudtaget, eller skall jag börja leta pengar till ett annat? Det är ju inte så mycket bevänt med ingångar/utgångar på det, men det går ju att lösa...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Carlos (oregistrerad)
är dmx 6 fire nåt att ha?

Nej, jag har själv det och ahr haft mycket problem med audio ( midi funkar dock utmärkt), köp ett audiophile 2496 i stället det är dessutom billigare!

Link to comment
Dela på andra sajter

Carlos (oregistrerad)

är dmx 6 fire nåt att ha?

Nej, jag har själv det och ahr haft mycket problem med audio ( midi funkar dock utmärkt), köp ett audiophile 2496 i stället det är dessutom billigare!

sorry blev ett inlägg för mycket!

Redigerat av Carlos
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...