Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

As the topic says.

Ny enkel sida i svart/grÄtt/vitt tema eftersom jag orkar inte leta upp en fin fÀrg. Kommer uppdateras varje dag med lite olika grejjer. Musik, lÄtprojekt, tankar och annat skit man kan tÀnka sig. Den Àr tÀnkt o funka som en sorts portal för mig sjÀlv vs the world. Ska ocksÄ översÀttas till svenska. NÄn som vill hjÀlpa?

Kolla in o skriv i GB'n och sĂ€g va ni tycker om sidan. Eller sĂ„ skriver ni det hĂ€r 🙂

Kram Kram

Annons
Postat

Hej!

Snygg sida! Den dĂ€r löv-bilden pĂ„ framsidan Ă€r skitsnygg och fĂ€rgerna kĂ€nns bra. LĂ€tt att hitta vad man söker, och informativt. Det enda jag stör mig pĂ„ Ă€r gĂ€stboken med sin blaffiga Google-annons.. Den skĂ€r sig med resten av sajten, vilket Ă€r synd för det ser bra ut i övrigt. Om du vill sĂ„ kan jag snickra ihop en gĂ€stis Ă„t dig och hosta frĂ„n min domĂ€n, free of charge! 🙂 Den skulle se likadan ut, fast snyggare och utan annonser. 🙂 PM:a om du Ă€r intresserad.

MVH

/Andreas

MrPhil (oregistrerad)
Postat

Var nĂ€r hur?? 🙂

Postat

LOL JA GLÖMDE LÄNKEN

Andreas Lindgren

Den ni tittar pĂ„ Ă€r Fallen Leafs hemsida haha ja menade min egen 🙂

MrPhil (oregistrerad)
Postat
LOL JA GLÖMDE LÄNKEN

Andreas Lindgren

Den ni tittar pĂ„ Ă€r Fallen Leafs hemsida haha ja menade min egen 😎

Förutom val av typsnitt sÄ ser det bra ut.

Postat (redigerat)
LOL JA GLÖMDE LÄNKEN

Andreas Lindgren

Den ni tittar pĂ„ Ă€r Fallen Leafs hemsida haha ja menade min egen  😎

🙂

Jahaaaa... 🙂 Aja men den hĂ€r sĂ„g ju schysst ut den med! Jag gillar svartvitt. Och jag tycker att typsnittet funkar, det förhöjer liksom old-school-kĂ€nslan tillsammans med det svartvita. Bra bra!

EDIT: GĂ€stbokserbjudandet till FL-hemsidan kvarstĂ„r... 🙂

Redigerat av ChromaWoods

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.