Stigmata Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 Hej.. Har just fixat ihop min nya dator... En E6600 duo 2 core med Asus P5W DH Deluxe o 2048 minne đ Kör med SX3, Men ska inte Cubase visa 2 cpu staplar?? fick sen för mig att man nĂ„gonstans ska kryssa i att man kör med 2st core?? eller har jag blandat ihop det med polarns Logic?? Mvh Chistoffer Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
rainydays Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 Kanske en dum frÄga. Men kör du XP pro eller home? Home har inte SMP-stöd nÀmligen. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Stigmata Postat 22 oktober 2006 TrÄdstartare Dela Postat 22 oktober 2006 xp pro.. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 Task managern visar tvÄ staplar, inte Cubase. Du blandar ihop dessa! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Emil Postat 22 oktober 2006 Dela Postat 22 oktober 2006 Jag har tvÄ staplar, i Logic. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Stigmata Postat 22 oktober 2006 TrĂ„dstartare Dela Postat 22 oktober 2006 (redigerat) Jag har tvĂ„ staplar, i Logic. DĂ„ var det dĂ€r jag sĂ„g det....Tack nu kan jag sova!! đ Redigerat 22 oktober 2006 av Stigmata Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Neko Postat 23 oktober 2006 Dela Postat 23 oktober 2006 Jag har tvÄ staplar, i Logic. Jag har fyra staplar, i Logic. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 23 oktober 2006 Dela Postat 23 oktober 2006 Kör Neko en EE-processor? Eller tvÄ fysiska processorer (DC eller HT)? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Emil Postat 23 oktober 2006 Dela Postat 23 oktober 2006 Kör Neko en EE-processor? Eller tvÄ fysiska processorer (DC eller HT)? En quad, 2 processorer med tvÄ kÀrnor vardera. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.