Producerman Postat 19 oktober 2006 Postat 19 oktober 2006 Hallå, Har problem med att få Waves SSL-pluggar samt Diamond bundle att funka i Pro Tools Le 7.0. Funkar klockrent i 6.9 men inte alls i sjuan. Jag kör windows. Nån som har samma problem eller nån aning om vad det är?
Audiorent Postat 19 oktober 2006 Postat 19 oktober 2006 Känner inte till när det gäller de här pluggarna men för andra märken har det varit att pluggarna behöver uppdateras för att funka med ver. 7.
Producerman Postat 19 oktober 2006 Trådstartare Postat 19 oktober 2006 Enligt waves ska de funka även i sjuan. Det är det som är så konstigt. Någonting händer uppenbarligen när man uppgraderar till sjuan.
Producerman Postat 19 oktober 2006 Trådstartare Postat 19 oktober 2006 När det gäller SSL-pluggarna får jag "Buffer overrun"-meddelande och allt hänger sig. Nån som vet vad det innebär?
kirtaphus Postat 21 oktober 2006 Postat 21 oktober 2006 Tror SSL - pluggar suger för mycket processorkraft, 😏
Emaj7 (oregistrerad) Postat 21 oktober 2006 Postat 21 oktober 2006 Hej prova denna lösning... fungerar klockrent för mig hur knasigt det än låter... 1. Gå in på nationella inställningar och språkinställningar i kontrollpanelen. 2. Tryck på anpassa-knappen. 3. Ändra följande: Decimaltecken . (punkt) Tusentalavgränsare , (komma) Listavgränsare , (Comma) Format för negativa tal -1.1 🙁
ynot Postat 30 oktober 2006 Postat 30 oktober 2006 Vilket språk har du som standard? jag fick ändra till engelska för att få det att rulla... lycka till. tony
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.