Jump to content
Annons

Ny låt =)


Recommended Posts

Annons
Va e de för skum nerladdningsfil?? blir juh en massa text bara????

Det är nåt konstigt med nedladdningen här på forumet. Du får högerklicka på länken och välja "Spara länk som" och sedan döpa om filen till vad du vill den ska heta och lägga till .mp3 på slutet. Då får du ner den.

Angående låten så har jag väldigt svårt för sån här musik. Så jag låter de som är mer lämpade kommentera den!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har också svårt att ge kritik på sånt här, menmen =).

- Den där höga vibrerande vokalen gillar jag inte, låter "jag får rysningar".

- Melodin i övrigt låter ju rätt bra.

- Låter som du har väldigt hög output på låten, d.v.s som att det börjar dista.

- Vad hände med slutet? Det kanske bara jag tycker, men det låter som att låten inte är färdig mer än att det finns ett slut.

Det kommer så mittiallt typ. 🤪

- Var är basen i låten? Alltså inte "botten" eller trycket utan instrumentet basen.

- Den är för övrigt ganska enformig.

Jobba lite till på den du så blir den säkert jätte trevlig

😄

Edit: Angående slutet, såg jag nu att det var en skiss! Så mitt tyckande om slutet kanske är lite fel..

Redigerat av Bassebas
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för konstruktiv kritik=)

Vad menar du med bas? jag har en basgång som går i bakgrunden nästan hela låten:O Har nog satt den för lågt eller nånting, jag har väldiga problem med ljudsättningen i låten:P Försöker få allt högt men ändå inte så att det låter knastrigt men det verkar omöjligt=) Och ja det är en skiss=) slutet skall jobbas på=)

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...