Pellekanino Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Hej, Blir knäpp, har problem med midi-fördröjning och har efter en stunds läsning här på forumet fattat att det handlar om "emulerade" portar. Problemet är att jag inte har någon "ignoreportfiler" fil i min Midimapp i Cubase. Hur går det till? Hjälper heller inte att installera om... Har senaste versionen av cubase... Någon vänlig själ som kan hjälpa??
Claes Holmerup Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Det finns en klistrad tråd om detta om du går in på Cubase-avdelningen i forumet... 🙂
Pellekanino Postat 5 oktober 2006 Trådstartare Postat 5 oktober 2006 Det finns en klistrad tråd om detta om du går in på Cubase-avdelningen i forumet... 😕 Precis, och den har jag läst... Men jag har fortfarande ingen "ignoreportfiler" fil, någonstans i cubase mappen...
Claes Holmerup Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Beskrivningen i den klistrade tråden är kanske inte helt komplett då...? Kolla här, så blir du kanske klokare 😕 : http://knowledgebase.steinberg.de/95_1.html
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.