Burnin Sven (oregistrerad) Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Fan vet om det är nån idé att hålla sig med hemstudio när priserna ligger så här lågt 🙁 . Runt 3000 spänn för en fullbands demo som låter bra till och med måste vara drömmen för en textförfattare. Kolla under demopackages. Göran http://home.bellsouth.net/p/s/community.dl...oupid=96882&ck=
Who the fuck is billy Jo? Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Jag håller på hemma för att det är kul...har ingen som helst avsikt att skapa nån fet produktion med bandet eller så..det är jag alldeles för fattig för...men håller med om att det är väldigt billigt nuförtiden för att spela in demos
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 25 september 2006 Postat 25 september 2006 Samma här du jäkla konstigt bara att musiker ställer upp för så låg betalning over there. Har hört låtar som folk fått gjorda och en del låter kanon helt enkelt.
Robfan (oregistrerad) Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Menar du hyra av studiomusiker alltså? och hela musikproduktionen. HELL vad skall jag med bandet till xD
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 5 oktober 2006 Postat 5 oktober 2006 Ja fan det verkar vara sjukt billigt over there men iofs. så är det väl lite begränsat till vissa gengre. Men det låter inte kattskit kort sagt. Göran
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.