Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag har råkat ut för ett väldigt tråkigt problem...nämligen att mitt Logic hänger sig vid försök till bounce. Har testat att försöka bounce lite olika varianter...helt färdiglåt och en låt med bara en baslinje i. Men Logic kraschar varje gång.

vad kan va problemet?

/victor

Annons
Postat

PC? Mac? Logic vers?

har du provat att:

spara projektet i ett annat namn?

Bounca till en annan hårddisk?

Postat

Jag använder en Ibook G4 och kör Logic pro 7.0 på den, testat att spara i olika namn...har bara en hårddisk. Grejen är att så fort jag klickar på bounce så kraschar logic. Älskar verkligen den lilla erfarenhet jag har av programmet och hoppas att jag kan få det funka...väldigt tacksam för hjälp!

/victor

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Har aldrig hänt för mig (kör iofs. PC versionen) måste vara nåt extraordinärt mysko fel det var märkligt. Ring applesupporten dom måste ju kunna svara, det bör ju gå fortast oxå. Eller det kanske bara är läge att omformatera burken typ få en fräsh omstart pån?

Elof (oregistrerad)
Postat
prova bounce offline

Antog att du menade att jag skulle bouncea offline från internet. Testade det men det var samma sak där.

Det finns två val i bouncerutan i logic, ett är "realtime", det andra är "offline", välj offline.

Det har inget med internet att göra...

Elof (oregistrerad)
Postat

Hur många backups har du inställt att den ska spara?

pröva öppna en av dem...

Eller händer det här på alla arr?

Postat

Nä alltså det händer på alla arrangemang jag gör. Det är helskumt. Har sökt på apples forum och på flera andra ställen och det är några som varit med om det men ingen som fått svar på frågan.

...strange..

Ps. Gillar din signatur Elof haha .ds

Postat
Nä alltså det händer på alla arrangemang jag gör. Det är helskumt. Har sökt på apples forum och på flera andra ställen och det är några som varit med om det men ingen som fått svar på frågan.

...strange..

Ps. Gillar din signatur Elof haha .ds

Ring supporten, de kan säkert hjälpa dig. De borde de.

Postat

Uppdatera Logic först så ska du se.

Har du reparerat behörigheterna?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.