Jump to content
Annons

Goattracker


Max Levin

Recommended Posts

Annons

Du kan byta pattern genom att trycka på < eller >. Pattern-numret står ovanför den kanalen du arbetar med, ex. PATT00. För att lägga in dina patterns i din orderlist trycker du på F6 (eller hoppar dit med TAB), går till rätt kanal, trycker på insert och skriver in pattern-numret. Hoppas det rätade ut något frågetecken litegrann...

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Mitt tips är att du trycker F12...där finns alla kommandon. Det är ju lite meckigt i början när man inte lärt sig alla tangent-kommandon i huvudet, men du lär dig om du vill, tro mig 🙂

//Nisse

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 år senare...
Mitt tips är att du trycker F12...där finns alla kommandon. Det är ju lite meckigt i början när man inte lärt sig alla tangent-kommandon i huvudet, men du lär dig om du vill, tro mig :rolleyes:

//Nisse

någon här kanske kan svara på en fråga om man enkelt kan göra filter svep eller om man måste programmera in det i filter tablen, och hur man gör det isf? vill bara ha en nice cuttoff som åker upp o ner lite grand 🙂 kan spela in ett sånt ljud jag har gjort på korg-ds10 till nintendo ds om det hjälper men tror ni fattar 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...