PerkaBalo Postat 4 juli 2004 Dela Postat 4 juli 2004 Har spelat allt från Döds metal till pop till Acid. Spelade med Insaulobrius 93-94 (Döds) Efter det var det dax att sätta sig vid datorn (en gammal Atari, Cubase) Spred ut en skiva vid namnet "SAND" inget som hamnade på nått bolag. Vilket jag kan förstå i dag.hahahahaha Men nu är det fruity Loop som gäller när tiden ges, vilket fantastiskt program. (har ju två små så det tar ju sin tid) vill passa på att säja att det verkar vara hjälpsamma människor som hänger här och det är ju väldigt uppskattat, har redan fått många bra tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 4 juli 2004 Dela Postat 4 juli 2004 Jomen här hänger många 😕 ! Det här forumet är som en stor djurpark, här finns apor, vargar, sengångare och tja, lite vanligt hyggligt folk oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
speed-focus Postat 4 juli 2004 Dela Postat 4 juli 2004 (redigerat) Jomen här hänger många 😕 ! Det här forumet är som en stor djurpark, här finns apor, vargar, sengångare och tja, lite vanligt hyggligt folk oxå. Isf, var är tyskarna? (EDIT: alltså turister... som det brukar vara... äsch) Redigerat 4 juli 2004 av speed-focus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 4 juli 2004 Dela Postat 4 juli 2004 Hej och välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 4 juli 2004 Dela Postat 4 juli 2004 Tjena 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 4 juli 2004 Dela Postat 4 juli 2004 Välkommen att hänga!!!! 😕🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 4 juli 2004 Dela Postat 4 juli 2004 HiYa 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 4 juli 2004 Dela Postat 4 juli 2004 TJo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 4 juli 2004 Dela Postat 4 juli 2004 Jomen här hänger många 😄 ! Det här forumet är som en stor djurpark, här finns apor, vargar, sengångare och tja, lite vanligt hyggligt folk oxå. Isf, var är tyskarna? (EDIT: alltså turister... som det brukar vara... äsch) Gästerna som inte har reggat sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 4 juli 2004 Dela Postat 4 juli 2004 He he, hel å välkommen 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 9 juli 2004 Dela Postat 9 juli 2004 W00t?? Jag trodde jag varit härna o hälsat..asch.. VÄLKOMMEN * basunfanfar ligger på i bakgrunden * Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PerkaBalo Postat 9 juli 2004 Trådstartare Dela Postat 9 juli 2004 man får tacka till alla för ett varmt å fint emottaga......... 🙂😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jBh Postat 9 juli 2004 Dela Postat 9 juli 2004 Villkommen skola duf fara! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 18 juli 2004 Dela Postat 18 juli 2004 Välkommen! Må du trivas i vårat forum! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 juli 2004 Dela Postat 18 juli 2004 Kan inte säga något som inte redan är sagt, men det skiter jag i. Välkommen och hoppas du får nytta av oss och vi får nytta av dig! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PerkaBalo Postat 18 juli 2004 Trådstartare Dela Postat 18 juli 2004 Bara att instämma Neko! Jag har redan haft nytta av många här, man får bra med hjälp, hoppas att jag kan hjälpa nån! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.