Jump to content
Annons

Ny i FL Studio 6

marcusjohansson (oregistrerad)

Recommended Posts

marcusjohansson (oregistrerad)
Postat

Tjena, jag är ny här på forumet och är ny i FL, sugen på att göra trance musik. har arbetat lite i Reason tidigare men inte så mycket, men nu har jag iaf lyckats få till en melodi som jag tycker är okej, men vet inte riktigt hur jag ska starta, alltså början på låten. några tips kanske? här e en länk till melodin iaf

hare bra:D

Annons
kjellsson (oregistrerad)
Postat

höj basen .. de e sånt där alla norrlänska volvoraggare vill ha pumpandes i bilarna.

ganska onödigt inlägg men vissa saker måste bara sägas 😉 låt bra fortsätt i den stiln

Postat

Jag tänkte inte kommentera på själva låtidén eftersom det verkligen inte är min musik så mina förslag/kommentarer skulle inte vara särskilt givande. Men, jag måste bara fråga, varför posta det här i Logic-forumet? 😱

Postat
Jag tänkte inte kommentera på själva låtidén eftersom det verkligen inte är min musik så mina förslag/kommentarer skulle inte vara särskilt givande. Men, jag måste bara fråga, varför posta det här i Logic-forumet? 😆

Ja jag frågar samma fråga 😳 Någon moderator får väl ta och lägga till rätta.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.