Jump to content
Annons

Recommended Posts

Guest marcusjohansson
Posted

Tjena, jag är ny här på forumet och är ny i FL, sugen på att göra trance musik. har arbetat lite i Reason tidigare men inte så mycket, men nu har jag iaf lyckats få till en melodi som jag tycker är okej, men vet inte riktigt hur jag ska starta, alltså början på låten. några tips kanske? här e en länk till melodin iaf

hare bra:D

Annons
Guest kjellsson
Posted

höj basen .. de e sånt där alla norrlänska volvoraggare vill ha pumpandes i bilarna.

ganska onödigt inlägg men vissa saker måste bara sägas 😉 låt bra fortsätt i den stiln

Posted

Jag tänkte inte kommentera på själva låtidén eftersom det verkligen inte är min musik så mina förslag/kommentarer skulle inte vara särskilt givande. Men, jag måste bara fråga, varför posta det här i Logic-forumet? 😱

Posted
Jag tänkte inte kommentera på själva låtidén eftersom det verkligen inte är min musik så mina förslag/kommentarer skulle inte vara särskilt givande. Men, jag måste bara fråga, varför posta det här i Logic-forumet? 😆

Ja jag frågar samma fråga 😳 Någon moderator får väl ta och lägga till rätta.