Ramin Postat 10 augusti 2006 Postat 10 augusti 2006 Ăr det nĂ„gon som kan skicak lr ge mig lĂ€nk till bra lead eller andra bra instrument som spelas till melodin
Cloudsurfer Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 Ramin sa: Ăr det nĂ„gon som kan skicak lr ge mig lĂ€nk till bra lead eller andra bra instrument som spelas till melodin Till vilken melodi? Ett lead Ă€r vĂ€l sjĂ€lva Lead-melodin? Ajha whatever...Du vill ha nĂ„rra sköna synthar och dĂ„ sĂ€ger jag att du ska tanka hem Triange I och II som Ă€r gratis!
DrivKraft Postat 11 augusti 2006 Postat 11 augusti 2006 (redigerat) Ramin sa: Ăr det nĂ„gon som kan skicak lr ge mig lĂ€nk till bra lead eller andra bra instrument som spelas till melodin Till Vad för slags musik? Vilket program jobbar Du i? Vad för kĂ€nsla Ă€r Du ute efter? Försök specifiera sĂ„ fĂ„r Du bĂ€ttre hjĂ€lp! đ Lycka till! Peace... EDIT: Ser ju nu att Du skrivit i FL Studio avdelningen! My Bad! Redigerat 11 augusti 2006 av Emo Niobic
Nexustwins Postat 18 augusti 2006 Postat 18 augusti 2006 Tippar pÄ att du redan har hittat nÄtt som lÄter bra i din lÄt men för riktigt bra leads kan jag rekomendera synthen "RGC audio - Zt3a". Riktigt goa leads dÀr du
Nexustwins Postat 23 augusti 2006 Postat 23 augusti 2006 Kenta K sa: Ă€r denna gratis? Nej tyvĂ€rr kostar den en slant đ....
Nexustwins Postat 24 augusti 2006 Postat 24 augusti 2006 Kenta K sa: En slant kan jag ge. đ yepp, det Ă€r det enda vettiga đź... www.rgcaudio.com sĂ€r kan man nog köpa den tror jag đ
trakko_man Postat 12 november 2006 Postat 12 november 2006 jga tycker om Vanguard, men den kostar en slant đ
Nexustwins Postat 14 november 2006 Postat 14 november 2006 trakko_man sa: jga tycker om Vanguard, men den kostar en slant En av de lite billigare syntharna, om man jÀmför med dem i samma klass som refx fÄtt det till. www.refx.net Àr adressen, BTW sÄ ni kan tanka ett demo =).
Superstylerz Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 RGC z3ta var den första pluggen jag andvĂ€nde.. Tycker ni den Ă€r bra har ni mkt att lĂ€ra đ Kan bara rekomendera V-station(sleis preset) & Korg Legacy (Sleis preset) Eller sĂ„ börjar ni kolla upp lite om ljuddesign och börja göra egna.. HĂ„llt pĂ„ ett tag och det löna sig đ Testa pluggarna jag nĂ€mnde, dem kostar en del men hĂ„ller klassen. Peace
Nexustwins Postat 19 november 2006 Postat 19 november 2006 Superstylerz sa: RGC z3ta var den första pluggen jag andvĂ€nde.. Tycker ni den Ă€r bra har ni mkt att lĂ€ra đ Kan bara rekomendera V-station(sleis preset) & Korg Legacy (Sleis preset) Eller sĂ„ börjar ni kolla upp lite om ljuddesign och börja göra egna.. HĂ„llt pĂ„ ett tag och det löna sig đ Testa pluggarna jag nĂ€mnde, dem kostar en del men hĂ„ller klassen. Peace Mycket att lĂ€ra? Har testat bĂ„de V-station (som ochsĂ„ Ă€r en favorit) & Korg som inte gick hem hos mig. Gick över till hĂ„rdvara istĂ€llet đ. Smaken Ă€r olika, man fĂ„r testa sig fram!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.