Jump to content
Annons

En kort sekund för mkt bra musik


Oskar_E

Recommended Posts

Jag bara känner att jag måste få ur mej det här. Sitter på jobbet o lyssnar på en en hemmabränd mp3-skiva jag slängde ihop imorse (när jag förtfarande inte visste vad jag hette). Plötsligt åker "It's Alright" på med Motorhomes och jag fylls av den där känslan som ni säkert känner igen. Känslan som säger en att det är försent att försöka göra bäst musik - det blir inte bättre än såhär.

Rest in Peace!

Jag ville bara ägna en sekund åt att säga att det är så sjukt bra musik. För er som inte hört det - ladda ner eller köp "Songs for me (and my baby)"!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)

Jag är med dig. It's Alright (jag menar, come oooooon, jag tror Gud har skrivit den där leadgitarren) är fruktansvärt bra, och Motorhomes är ett sjukt bra band. Nog Sveriges bästa band om man frågar mig, Kent kan lägga ner o sätta sig på Djurgårdsgrillen igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Motorhomes var länge ett av mina favoritband ... tills de släppte andra skivan 2002. Huga, den var verkligen inte mycket att hurra över.

Hörde en intervju med sångaren en gång. Han fick frågan om han hade skolad röst, och svarade att nej, han sjunger mest i duschen. Fast han duschar jävligt mycket. 😛

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Nice att andra diggar också. Men jag håller med om att the Long Distance Runner inte var mycket att springa för. Trist. Kommer också ihåg när dom la ner, det var en sorglig dag.

Finns det några andra svenska band som låter liknande?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...