staffan74 Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 (redigerat) Titel: Miss Mossad Grupp Shady activities Kompositör Almroth, von Knorring Format WMA Status, nästan färdigmixad Hallå igen! Måste bara få spela upp en låt jag gjort tillsammans med en annan väldigt talangfull västeråskille som heter Nikolaus von Knorring. Låter påminner rätt mycket om tidiga Duran Duran men Nikoluas sång lutar mer åt Bodies without organs(oavsiktligt!!!). Jag är mycket nöjd med framförallt sången i låten, men trummorna kommer att göras om. Förhoppningsvis kommer vi att kunna göra en låt till om ett tag, som jag tror kommer bli kanonbra! Robert Miss_Mossad.wma Redigerat 25 juni 2006 av staffan74 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
DjRymd Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Grymt bra sång.. Kanske lite väl svulstigt för min smak men det låter riktigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Falk Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Hej! Påminner inte ett dugg om tidiga DD, däremot ngt likt BWO..rösten bör leva ut ngt mer isf! Bra samplingar som flyter in bra i låten och ger den en intressatant karaktär! Bra syntljud! Kanske fläska på ngt med trummorna!? Texten är bra den går utanför mallen..är det en hyllning till Mossad-agenterna..eller!?..eller är det bara en reflektion!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
staffan74 Postat 2 juli 2006 Trådstartare Dela Postat 2 juli 2006 Nja, agentromatik, alla andra politiska debatter håller vi för oss själva... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AndyPandy Postat 2 juli 2006 Dela Postat 2 juli 2006 Oj! Det här var ju fränt. Lite funk, lite synt, lite gott och blandat. Dock är det lite grötigt, och det händer lite väl mycket ibland. Eller så är det fel mixat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.