twinkee Postat 14 april 2006 Postat 14 april 2006 Hejhej. Jag skulle vilja veta vad folk tycker om denna låten. Vill ha lite kritik från folk utanför min egen vänskapskrets. LÅTNAMN: Movements ARTIST/GRUPP: Greenline [Chris Wigren/Petter Gunnarsson] GENRE: Singer/songwriter/pop LÅTLÄNGD: 2,43 KOMPOSITÖR: Chris Wigren/Petter Gunnarsson PRODUCENT: Chris Wigren/Petter Gunnarsson EV. MEDVERKANDE: INSPELNINGSÅR: 2006 FORMAT: Mp3 STORLEK: 2.49 Mb STATUS: Färdig Demo/Ep. LÅTLÄNK: http://www.greenlinemusic.se/music.php Kolla in denna låten och även de övriga låtarna på hemsidan om ni har tid och lust. Tack // Chris Wigren // Greenline
starboy (oregistrerad) Postat 14 april 2006 Postat 14 april 2006 Snygg låt, bra spelat och sjunget. I mina lurar distar sången på ett par ställen. Mindre kul. /cheers
twinkee Postat 14 april 2006 Trådstartare Postat 14 april 2006 ok...tackar.. Hmm. Det ska inte dista. Vi har gått över allt sådant men det kanske är dina lurar. Fast vad vet jag...mina högtalare till datorn är ju spräckta...ska kolla över låten.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.