biggie Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 E det nån mer än jag som fått för sig att "forumklockan" som klockar inlägg o besök och sånt går på vintertid fortfarande eller går alla mina klockor fel eller är jag väldigt trött? 😏
Pluffo Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 Gå in i dina inställningar och titta. Tror att det ska gå att ställa in där.
biggie Postat 8 april 2006 Trådstartare Postat 8 april 2006 Ja, titta där fanns en checkbox för tidsinställning , tack så mycket 😏
biggie Postat 8 april 2006 Trådstartare Postat 8 april 2006 Nä, det visar fortfarande fel, kanske får vänja mig. 😏
Jari Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 nu stämmer det! GMT+2 timmar fick det bli. Konstigt, det brukar ju va +1 timme 😏
Jari Postat 8 april 2006 Postat 8 april 2006 (redigerat) nu då? Edit: Ok, kom på hur det ska va, tror jag... Nu har jag GMT+1 timme i forumets kontrollpanel. Sen fick jag bocka för rutan "Is daylight savings time in effect?" Nu stämmer det äntligen. 🙂🙂 Redigerat 8 april 2006 av Jari
biggie Postat 8 april 2006 Trådstartare Postat 8 april 2006 Nu stämmer min oxå, tryckte F5 istället för "change account settings" när jag kryssade. 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.