biggie Posted April 8, 2006 Posted April 8, 2006 E det nån mer än jag som fått för sig att "forumklockan" som klockar inlägg o besök och sånt går på vintertid fortfarande eller går alla mina klockor fel eller är jag väldigt trött? 😏
Pluffo Posted April 8, 2006 Posted April 8, 2006 Gå in i dina inställningar och titta. Tror att det ska gå att ställa in där.
biggie Posted April 8, 2006 Author Posted April 8, 2006 Ja, titta där fanns en checkbox för tidsinställning , tack så mycket 😏
biggie Posted April 8, 2006 Author Posted April 8, 2006 Nä, det visar fortfarande fel, kanske får vänja mig. 😏
Jari Posted April 8, 2006 Posted April 8, 2006 nu stämmer det! GMT+2 timmar fick det bli. Konstigt, det brukar ju va +1 timme 😏
Jari Posted April 8, 2006 Posted April 8, 2006 (edited) nu då? Edit: Ok, kom på hur det ska va, tror jag... Nu har jag GMT+1 timme i forumets kontrollpanel. Sen fick jag bocka för rutan "Is daylight savings time in effect?" Nu stämmer det äntligen. 🙂🙂 Edited April 8, 2006 by Jari
biggie Posted April 8, 2006 Author Posted April 8, 2006 Nu stämmer min oxå, tryckte F5 istället för "change account settings" när jag kryssade. 🙂
Recommended Posts