Hammarin Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Detta har säkert någon annan råkat ut för men jag vet inte vad jag skulle söka på ärligt talat. =) Cubase SX3 retas med mig vid uppspelning. Rätt vad det är så kommer ett högt "DRRRRRRRRR" ljud fram och låten stannar upp någon sekund, för att sedan fortsätta där den var. Låter precis som att man skapat en loop på några hundradelar. Vet någon vad det kan vara?
Nightroad Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Har varit utför precis samma sak som du. Jag har inte heller kommit på någon löstning på problemet. Hade varit kul att höra om någon annan har något tips. För mig händer det bara när jag spelar upp Audiofiler. Inte när jag spelar upp Midi spår.
Claes Holmerup Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Det låter som om det kanske kan vara en virusdödare som ligger och snurrar i bakgrunden - och därmed blockerar audioströmmen... Norton, kanske...? Ökänd musiker-fiende...
tsmalmbe (oregistrerad) Postat 3 april 2006 Postat 3 april 2006 Har stött på samma med pluggar som har denormaliseringsproblem (JCM900 -pluggen bl.a)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.