Jump to content
Annons

Lady Death!


Finns det nåt att bygga på här?  

1 röst

  1. 1. Finns det nåt att bygga på här?

    • JA
      1
    • NEJ
      0


Recommended Posts

LÅTNAMN: Lady Death

ARTIST/GRUPP: Project H

GENRE: Rock

LÅTLÄNGD: 3,54

KOMPOSITÖR: Andreas Hallenberg

INSPELNINGSÅR:2006

FORMAT: mp3

STORLEK: 8,92mb

STATUS: Skiss

Låtlänk:

Här

Har suttit och knåpat på denna ett tag och har nog lyssnat lite väl mycket på den för jag har fan inte vad som behöver göras. Vet att trummorna låter sunkit. Ska lägga nya sen. Men utöver det, ljudmässigt. Sen skulle jag gärna vilja veta vad ni tycker om låten också, är den nått att ha 😛

Ps: Skratta inte åt stämsången i refr. 🙂

[Edit] Ni får ta "spara som" och tanka ner låten för jag får inte direktlänken att fungera som den ska. 🙁

Redigerat av Oakmeal
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jodå, det funkar om man tar "save target as..." (eller "spara som..." för en som kör på svenska)

sången behöver nog en liten knuff uppåt i diskanten eller neråt i mellanregistret. Iallafall den körerna. Stämman som klämmer i funkar nog hyfsat.

Tycker stämmorna är kul, men inte på ett skrattigt sätt, utan på ett bra sätt, om du förstår vad jag menar. Lite udda sådär.

Känns lite som något fattas, kan inte komma på vad dock. Kanske lite bredd, eller gitarrdubbningar eller botten. eller nåt annat.

Slutpartiet med gitarrsolot var snyggt. Låten är inte så tokig, inte min tekopp dock.

Trummorna ska jag inte ens kommentera, mycket möjligt att det som fattas slutar att fattas när du byter ut dom 😛

Redigerat av Fidden
Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå, det funkar om man tar "save target as..." (eller "spara som..." för en som kör på svenska)

sången behöver nog en liten knuff uppåt i diskanten eller neråt i mellanregistret. Iallafall den körerna. Stämman som klämmer i funkar nog hyfsat.

Tycker stämmorna är kul, men inte på ett skrattigt sätt, utan på ett bra sätt, om du förstår vad jag menar. Lite udda sådär.

Känns lite som något fattas, kan inte komma på vad dock. Kanske lite bredd, eller gitarrdubbningar eller botten. eller nåt annat.

Slutpartiet med gitarrsolot var snyggt. Låten är inte så tokig, inte min tekopp dock.

Trummorna ska jag inte ens kommentera, mycket möjligt att det som fattas slutar att fattas när du byter ut dom :rolleyes:

Jo, trummorna gör nog ganska mycket. Jag kanske ska jag lägga en gitarr till som du säger, har bara en nu. Sången är svår att få till ljudmässigt tycker jag. Ska testa dina tips!

Uppskattar alla synpunkter, kom gärna med fler! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...