Christofer Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 Pico: vet du vad måste man göra för att kunna fråga någon om dom vill byta till ens egna band? (Popomundo)
Pico Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 Pico: vet du vad måste man göra för att kunna fråga någon om dom vill byta till ens egna band? (Popomundo) Skicka ett meddelande och fråga personen?
Christofer Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 (redigerat) ok, bara undrade för att jag hittade en knapp de stog nått i stil med Fråga om denna person vill gå med i bandet, men den komm bara upp en gång, de var därför jag undrade Redigerat 9 april 2006 av Christofer
Pico Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 ok, bara undrade för att jag hittade en knapp de stog nått i stil med Fråga om denna person vill gå med i bandet, men den komm bara upp en gång, de var därför jag undrade Den dök upp därför att just den personen inte var med i något band vid det tillfället.
Christofer Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 ok, bara undrade för att jag hittade en knapp de stog nått i stil med Fråga om denna person vill gå med i bandet, men den komm bara upp en gång, de var därför jag undrade Den dök upp därför att just den personen inte var med i något band vid det tillfället. ok, tack 🥰
Pico Postat 9 april 2006 Trådstartare Postat 9 april 2006 ok, bara undrade för att jag hittade en knapp de stog nått i stil med Fråga om denna person vill gå med i bandet, men den komm bara upp en gång, de var därför jag undrade Den dök upp därför att just den personen inte var med i något band vid det tillfället. ok, tack 🥰 Sure thing! 🥰
Pazo Postat 9 april 2006 Postat 9 april 2006 HEY!! 😄 🥰 Allt väl? 🥰 JA! 😄 Vad bra 🥰 PUSS! 😄 *PUSS TEBAKS* 🥰
Recommended Posts