PMFD Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Jag har kollat lite på forumet och tycker det behövs en sammanställning på datorer som fungerar utan problem i samband med studio-applikationer. Då talar jag inte om datorer från Apple och Frost med mera. Jag talar om datorer som ni plockat ihop, funkerar felfritt i era studio-applikationer och är nya (2005 och senare). Syftet med tråden är att folk skall få råd och tips på säkra kort vad det gäller nyinköp av datorer som fungerar för musikbruk. 1. Vilka program, operativsystem och versioner använder ni er av? 2. Vilka komponenter består datorn av (Moderkort, Chipset mm)? 3. Priset ni gav för datorn? 4. Håll er till ämnet.
Claes Holmerup Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Min burk finns beskriven på mitt lilla recensionsforum - och jag kan ju rekommendera att så många som möjligt går dit och lägger till sina egna välfungerande burkar... 🙂
ThomasJ Postat 1 mars 2006 Postat 1 mars 2006 Min burk finns beskriven på mitt lilla recensionsforum - och jag kan ju rekommendera att så många som möjligt går dit och lägger till sina egna välfungerande burkar... 🙂 skönt litet foru, du har där 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.