Lars Norén Postat 23 maj 2004 Postat 23 maj 2004 Nu sÀljer jag min dator Vem fan behöver datorer eller band http://www.dokaka.com/works.html
Neko Postat 23 maj 2004 Postat 23 maj 2004 Det var sannerligen en av de lÄngsammaste sidorna jag har varit pÄ detta Äret... fÄr se vad den har att bjuda pÄ. Tar ju rÀtt lÄng tid att fÄ hem lÄtarna...
Neko Postat 23 maj 2004 Postat 23 maj 2004 (redigerat) SĂ„ det var hĂ€r det inlĂ€gget hamnade... Skumt... NĂ„vĂ€l, eftersom jag har fĂ„tt hem den dĂ€r lĂ„ten frĂ„n sidan kan jag skriva över inlĂ€gget med detta istĂ€llet. đ LĂ„ter rĂ€tt intressant, men inte sĂ„ jĂ€ttekvalitativt. (2 minutes 2 midnight) Vilket jobb... Suck.... đ Redigerat 23 maj 2004 av Neko
aspucko Postat 24 maj 2004 Postat 24 maj 2004 Haha. jag Àr imponerad. Gillar speciellt tolkningen av Helloweens Eagle fly free. Men varför inte ödsla sin energi pÄ nÄgot mer vÀlljudande?!?
Lars Norén Postat 25 maj 2004 TrÄdstartare Postat 25 maj 2004 Aspucko, det Àr skönt att du har den rÀtta definitonen av bra vÀljudende musik Tack.
Jazzman Postat 25 maj 2004 Postat 25 maj 2004 (redigerat) en annan "vocal-artist" som jag tycker lÄter vÀldigt bra Redigerat 27 maj 2004 av Jazzman
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.