Jump to content
Annons

3 februari smäller det


torkel104

Recommended Posts

Annons
Är det någon som har sett det här då, http://www.aftonbladet.se/vss/it/story/0,2789,772696,00.html

?

Tur att man inte har surfat på pr0n på sista tiden.

Var inte rädd alla porrsurfare, det här viruset sprids via mail och bifogade filer, så ren surfning är inte farligt (om man har brandvägg och virusprogram förstås 😉 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte för att vara elak men är man inte ganska så sepig och förtjänar allt ont man får ifall man öppnar bilagor i PORR-SPAM år 2006? Åh wow, någon okänd människa som inte ens kan stava ordentligt har skickat GRATIS PORR TILL MIG! Och här säljer samma dyslektiska människa mediciner till finfina priser! Klick. Klick.

jo

edit: rättstavade citeringen 🙂

Redigerat av Sonnert
Link to comment
Dela på andra sajter

Var inte rädd alla porrsurfare, det här viruset sprids via mail och bifogade filer, så ren surfning är inte farligt (om man har brandvägg och virusprogram förstås 🙂 )

Vanlig surfning är aldrig farligt eftersom man kör Firefox. Mail är inte heller farligt eftersom man kör Thunderbird.

& virusprogram är onödigt överhuvudtaget eftersom man vet vad man laddar ner 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick lite kärleksvirus på firmafesten igår vid tolv (det är en jävla massa anställda, så det är inte frågan om något lån av varandras partners [...]), men så drog hon bara sen efter ett antal "närmanden"... 😉

Jävla tjejer att vara svårtolkade.

.. idag har jag kemisk obalans-virus i kroppen.

.. datorn har klarat sig fint dock :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...