Jump to content
Annons

Dax igen - IRL i Malmö/Lund


hackeman

Recommended Posts

Annons
  • Svar 195
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Jag har förresten inte bokat nåt bord, frågan är om jag ska göra det.

Har ni tänkt käka eller inte? Svårt att boka bord om ingen tänker käka... 🙂

Vad erbjuder de för käk egentligen? Hemsidan ger ju inte så mycket... 🙂

Typisk engelsk flottig pubmat, tror jag. Hamburgare, Club Sandwich, Chicken Wings...

Kolesterol är en vitamin va? 😕

Jag vill ha käk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej alla, jag hamnade på akuten... Synd att jag inte kunde komma. hade inte bangat vara med er... Jag har haft inflammation på hjärat för två veckor sen och nu fick jag ont igen. Tydligen inte farligt men alkohol får inte brukas och man ska ta det lungt. Hoppas kvällen är najs 🙂

Nästa IRL, då jäklar....😛

/Oskar

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Hej alla, jag hamnade på akuten... Synd att jag inte kunde komma. hade inte bangat vara med er... Jag har haft inflammation på hjärat för två veckor sen och nu fick jag ont igen. Tydligen inte farligt men alkohol får inte brukas och man ska ta det lungt. Hoppas kvällen är najs 😉

Nästa IRL, då jäklar....😕

/Oskar

Undanflykter.....

Vi saknade dig, lillebror!

"Vi måste sluta träffas så här"..... blir en dj-vla bra låt det där grabbar, jag känner det på mig. 😉

Sambon väntar naken under täcket... cya!

edit: hick!

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Oxå hemma nu efter omtmnlande uplevelse Firande av gammla klasskompisen och sångaren i "att som" -som blev 50 (jag är mycket yngre) Tre fjärdedelar av bandet på plats i alla fall. Samt alla mänskor (nästan) som jag har en relation till men aldrig träffar. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är rädd.. Riktigt rädd... För baksmällan jag kommer få om några timmar, när saker och ting slutar snurra :rolleyes: Tack för igår, det var kul 😕

Jag säger bara.... GUSTAV! En riktig stjärna som försöker locka med 3 forumare på fest med hjälp av någon blandning han har i en PET flaska..

Och varför har jag ont i halsen idag? Vi måste sluta träffas såhär...

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch jag mår inte bra ida, bläh...🙂

Kom precis hem, måste nog schlafa lite om jag ska palla jöbba senare 🙁, fan vad jag inte vill haha. 🙂

Tack för en ûbertrevlig kväll pojkar men det är ju som vi konstaterade igår en verklighet baserat på en overklighet.....😆

Hacke sing we me:....vi måste sluta träffas såhär!!....Oeh, å å oeh å oeh å oeh oeh oeh, billboard nästa 😛

Edit: Gustav fick en nästan att börja fundera på sig sexuella läggning......not. 😄

Redigerat av djonas
Link to comment
Dela på andra sajter

Gustav... haha, honom hade jag glömt. Vilken festfixare! 🙂 Och vi lurade honom att ställa av sig nån flaska för att komma in på ett ställe som var stängt, och sen hade fan någon annan plockat flaskan... 🙂

Måste ladda ner nu, måste ladda mer nu

jag hinner inte städa, jag hinner inte kväva

alla kvalsterna i hemmet

som våldtar mig i sänget...

(nånting)

En verklighet baserad på en overklighet...

Vi måste sluta träffas så hääääär...

Synd att vi inte hade tillgång till studio igår. Både studio och sprit. 😆

Ska pula fram lite bilder så snart jag slutat skaka av bakfylla...

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Förresten, Linus... vi tackar för hälsningen. 🙂 Vi spelade in ett litet videoklipp där vi alla hälsade tillbaka till dig, men det sket sig när jag försökte skicka skiten till dig. Tror jobbet spärrat mitt abonnemang från MMS. 🙂

edit: fan, börjar få dyslektiska symptom... (t.o.m i denna meningen skrev jag "för" isft "få" 😆)

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, tack för i går, dudes... 😄 ...riktigt najs. F-n, Gustav måste jag missat...eller så dök han upp efter att jag dragit... 😆 ...kommer bara ihåg tjockisen som påstod sig vara från Max´s Erotic... 🙂

Gote, såg först nu att du PMat mig igår...men det ordnade ju sig... 😛. Helt rätt, biggie...riktiga män spelar bas... 🙂

Redigerat av slaptap
Link to comment
Dela på andra sajter

Du får skicka videoklippet på MSN då 😎

Hur funkar telefonen förresten?

Jodå, K750i är en cool liten rackare. Har beställt ett 2GB Sony HighSpeed memorystick till den för att kunna pumpa den full med mp3z. 😄 Ljudet är schysst, även i FM-radion, men lurarna sitter inte helt stabilt i mina öron.

Kameran tar förvånandsvärt bra stillbilder i dagsljus med sin 2 megapixels upplösning. Med sämre ljusförhållanden blir bilderna däremot allt från sämre till riktigt dåliga. Att filma video är mer en kul grej, men det fräcka är att den spelar in direkt på minneskortet (istf via cache) så med 2GB kan man filma lääääänge.

Sen ska jag uppgradera mjukvaran till W800i (det är ju samma kamera inuti, jag köpte K750i för jag tycker den är avsevärt snyggare). Men det verkar inte vara helt lätt att uppgradera längre... SonyEricsson verkar ha gjort en razzia både på nätet och i världen utanför för att sätta stopp för det hela.

Det coolaste med K750i/W800i är att man har allt i ett. Kamera, mp3-spelare, radio, USB-minne, Java-spelkonsoll, PIM (kalendern är helt OK och funkar faktiskt att synka utan större problem). Och sen kan man ringa med telefonen också! 🙂 Och använda den som fjärrkontroll. M.m, m.m.

SE ska förresten släppa en walkman-lur i (v)år med 3.2 megapixels kamera och riktig blixt. Då behöver man ju verkligen inte komplettera med en "riktig" digitalkamera längre. Måste ha! 🙂

....

Ojdå. Här sitter jag och lägger tid på att skriva recension när jag borde lagt upp bilder... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis! Köp W800:s handsfree, koppla ur snäckorna i handsfree och tryck dit egna lurar med 3,5mm tele.

Ha alltid kameran i nattläget, även i dagsljus. Lång slutartid visserligen, men större iris=mindre brus och bättre bilder.

Det jobbiga är att vara tillräckligt stadig på handen 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Fy fan... Äntligen hemma igen 😄 Gick vilse när jag skulle till stationen i Lund, och hann precis med tåget med 3 minuters marginal 😆 Var borta någonstans vid något språk och kultur centrum.. Därefter satt man bakfull på tåget i några timmar.

Lite mat och dricka gjorde susen, så nu är man människa igen iaf.. Men sängen är riktigt lockande.

Hittade för övrigt en vit tablett i slaskgrejen på locket till min snusdosa idag. Har slängt den nu. Men den luktade fisherman. Så om någon skämtade med mig kan ni ju få tala om det 😆 Annars blir slutsatsen att man bör nog hålla koll på sina grejer och inte gå ut och röka utan att ha druckit upp först... Men jag har ett svagt minne av att ni snackade lite skämtsamt om något vitt piller, och någon satt ju alltid kvar, så misstänker starkt Fisherman och ni andra 😆

Var det någon du kände förresten Hacke? Han som lurade mig och trycka upp någon krydda under läppen?

Om du gör verklighet av dunderhiten, så hjälper jag gärna till och körar lite 😄

Gustav kom senare SlapTap, 19 årig kille, rejält full, ville gå med oss in eftersom det var 20 årsgräns. När det var stängt försökte han få med oss hem till sig och lockade med färdigblandad grogg i PET flaska =) Har även för mig att han skulle bjuda på kebabrullarna vi köpte också, men att Hacke stoppade honom.

Sen hade vi ju killen som SlapTap nämnde.. Som börjar med att fråga "vilket band spelar ni i?". Fortsätter sedan med "Jag ska berätta en hemlighet. Jag jobbar för Max productions som producerar erotisk film. Där var det ett hårdrocksband, och dom såg ut precis som er. Jävlar vad dom sjöng bra på karaoken..." typ..

Konstaterar att det är som i Borås. Utgång sker på lördagar. Men det var riktigt kul =) Synd som sagt att vi inte hade en studio. Eller tur kanske 😄 En öl välter så lätt när man är full...

Och tjejen i baren som skrattade åt oss, när vi sjöng egna texter och melodier till musiken som spelades...

Var nog tur att stället hade stängt, för jag började nå min gräns vad gäller alkoholen. Kan dricka mer, men då börjar minnesluckorna och idiotgrejerna komma fram..

Jaja, jag bara svamlar. Nu blir det sängen och en film...

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit, var ska jag börja... 😉

För det förschta... jag är full. Igen. Värre än igår. Jag raderar 5 ggr för varje ord jag skriver. Men det märker inte ni, förhoppningsvis.

Fishermannen var säkert min. Jag är addicted to Fisherman. Det var därför det stod "MIN" på min Fissherman-påse (Stina kan förklara). Har inget minne av att ha stoppat en sådan i din snusdosa, men det är typiskt mig att göra en sån sak. 😉

[och här raderade jag två långa blaj-stycken.....]

Tjejen i baren är ett av mina ex. En underbar tjej. Att hon skrattar åt oss betyder inte så mycket, hon skrattar alltid när hon ser mig. Hehe.

Bilder kommer. Bara för dig, Vacum. Ska bara bli nykter först. Typ September?

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit, var ska jag börja... 🙁

För det förschta... jag är full. Igen. Värre än igår. Jag raderar 5 ggr för varje ord jag skriver. Men det märker inte ni, förhoppningsvis.

Fishermannen var säkert min. Jag är addicted to Fisherman. Det var därför det stod "MIN" på min Fissherman-påse (Stina kan förklara). Har inget minne av att ha stoppat en sådan i din snusdosa, men det är typiskt mig att göra en sån sak. 🙂

[och här raderade jag två långa blaj-stycken.....]

Tjejen i baren är ett av mina ex. En underbar tjej. Att hon skrattar åt oss betyder inte så mycket, hon skrattar alltid när hon ser mig. Hehe.

Bilder kommer. Bara för dig, Vacum. Ska bara bli nykter först. Typ September?

lol!

Tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

Shit, var ska jag börja... 🙁

För det förschta... jag är full. Igen. Värre än igår. Jag raderar 5 ggr för varje ord jag skriver. Men det märker inte ni, förhoppningsvis.

Fishermannen var säkert min. Jag är addicted to Fisherman. Det var därför det stod "MIN" på min Fissherman-påse (Stina kan förklara). Har inget minne av att ha stoppat en sådan i din snusdosa, men det är typiskt mig att göra en sån sak. 🙂

[och här raderade jag två långa blaj-stycken.....]

Tjejen i baren är ett av mina ex. En underbar tjej. Att hon skrattar åt oss betyder inte så mycket, hon skrattar alltid när hon ser mig. Hehe.

Bilder kommer. Bara för dig, Vacum. Ska bara bli nykter först. Typ September?

Haha det var min fisherman 🙂 och Gote är mitt vittne. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...