Jump to content
Annons

Shiver / Altzi


Altzi

Recommended Posts

Annons
Lasse Mongo (oregistrerad)

visst det "låter" bra men det är fullständigt fantasilöst, jag menar ackordföljden samt hela arret är så boring att man stänger av efter första refrängen, alltså detta är inte kritik mot dig som person utan snarare mer åt hela konceptet, det är så uttjatat, det låter som en tröstlös blandning av Foreigner goes alla standard-hårdrocksband som genomsyrat genren sen den kom till med alla attributen men utan gnistan och det som skulle få en att hajja till och tycka "wow".

schkåll ändårå typ det är ju lördag trots allt!

Link to comment
Dela på andra sajter

visst det "låter" bra men det är fullständigt fantasilöst, jag menar ackordföljden samt hela arret är så boring att man stänger av efter första refrängen, alltså detta är inte kritik mot dig som person utan snarare mer åt hela konceptet, det är så uttjatat, det låter som en tröstlös blandning av Foreigner goes alla standard-hårdrocksband som genomsyrat genren sen den kom till med alla attributen men utan gnistan och det som skulle få en att hajja till och tycka "wow".

schkåll ändårå typ det är ju lördag trots allt!

Nu har jag ju bara ylat , jag har inte skrivit låten. Men visst är det utstansat ur hårdrocksmall 2b. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar du med äkta? min röst låter så när jag sjunger om det är äkta eller ej det vet jag inte 😉 det enda jag gjort är att lägga på reverb och delay.

Evergray! bra band! ibland lite enformiga sångmelodier men jävligt bra musik 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad menar du med äkta? min röst låter så när jag sjunger om det är äkta eller ej det vet jag inte 😉 det enda jag gjort är att lägga på reverb och delay.

Evergray! bra band! ibland lite enformiga sångmelodier men jävligt bra musik 🙂

Haha, okej.

Hoppas du snart får en låt som både tar vara på och matchar din röst.

Cheers!

Link to comment
Dela på andra sajter

Faaeen, människa!! med din pipa måste du kunna välja dina låtar.... det enda du behöver nu är en RIIIKTIGT stark låt!! sen är det straight to the Staaaaars. 😕

Tankarna förde mig till "Hold on" en låt på en "Phenomena"-platta... Kunde lätt varit du som sjöng.

Grymt!

/Stefan

Redigerat av MUSIKANTEN
Link to comment
Dela på andra sajter

Faaeen, människa!! med din pipa måste du kunna välja dina låtar.... det enda du behöver nu är en RIIIKTIGT stark låt!! sen är det straight to the Staaaaars. 🙂

Tackar, du vet ingen som ruvar på en hit 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha..saejten vilken röst!!!.. men musiken låter felmixad och alldeles för hård /nasal /stel... kicken går bort.

Din röst är lite för lågt mixad..men det får man väl ta.. annars retar man kanske ihjäl sig på att musiken inte håller samma klass.

Gillar partiet i slutet där musiken är helt utfade'ad och man hör diafragman arrrrrrbeta 😉

Borde inte vara så svårt att hitta samarbetspartners som ger lite bling for the sing... s.a.s

oj..det här lyssningsintrycket satte sig i hjärnbarken kan jag säga...

Kör hårt o lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar för dom fina orden, verkar som om jag måste plocka bort låten då dom finska herrarna som skrivit låten (ej text och melodi, för dom e fan mina) har bestämt sig för att spela in låten på riktigt då med bandets sångare.

låter den ligga lite till 😉

edit:staaaaaaavning

bara_s_ng.mp3

Redigerat av Altzi
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...