Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena!

Jag och min flickvän var och såg Elton John i globen igår. Det var riktigt bra faktiskt. Var det någon av er som också var där, vad tyckte ni i såna fall?

Elton är en av mina absoluta favoriter, det hörs kanske i min musik, framförallt i den här låten:

The Mr... 😏

Annons
Postat

...var han i Globen, missat det helt...hade varit kul o se, gillar hans tidiga alster!!

Schysst låt, gott sound! ...jäpp det hörs 😏

//Pedda

Postat
Tjena!

Jag och min flickvän var och såg Elton John i globen igår. Det var riktigt bra faktiskt. Var det någon av er som också var där, vad tyckte ni i såna fall?

Elton är en av mina absoluta favoriter, det hörs kanske i min musik, framförallt i den här låten:

The Mr... 😎

Jag vill inte leka forum-polis, men jag tror att du behöver läsa igenom forumreglerna... 😛

Du kan inte lägga ut andras låtar på forumet, det är olagligt och hör således inte hemma här, speciellt inte på ett forum med många låtskrivare... 😉

Vh, Lilleman

Postat
Tjena!

The Mr... 😎

Jag vill inte leka forum-polis, men jag tror att du behöver läsa igenom forumreglerna... 😛

Du kan inte lägga ut andras låtar på forumet, det är olagligt och hör således inte hemma här, speciellt inte på ett forum med många låtskrivare... 😉

Vh, Lilleman

Ehm... Det är hans egen låt.

Postat (redigerat)
Tjena!

The Mr... 😛

Jag vill inte leka forum-polis, men jag tror att du behöver läsa igenom forumreglerna... 😎

Vh, Lilleman

Ha ha ha 😛

Det där tar jag som en grym komplimang. Tackar tackar, du tycker uppenbarligen att det låter som Elton... 😛

Och för att förtydliga ytterligare en gång, Thank you for being you är skriven, arrangerad, inspelad och sjungen av undertecknad.

The Mr... 😄

Redigerat av The Mr
Postat

😳😳😳😳🙁

Ja vad ska jag säja.... Jag ber om ursäkt, jag läste för fort och lyssnade faktiskt inte på låten... Utan jag läste helt enkelt fel...

Bugar och ber om ursäkt... 😛

Bra låt kan jag säja, för nu har jag lyssnat... 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.