Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

I morse när jag kom till jobbet fick jag frågan " Spelar du bas med Roger Pontare"?

Svar: Nej

" Det står i tidningen att du ska spela kontra bas med honom på lördag i stenungsunds kulturhus"

Svar: va? haha, ja där ser man...

tänkte inte mer på det.. sedan har det ringt folk hela dagen och frågat samma fråga, fick åka och köpa en tidning, jo visst där stod det.. ".... kontabas -Magnus Bryngelsson, Stenungsund..

Nyss ringde arrangören och fråga vilken tid jag kunde komma till genrepet!???

Har inte ens blivit tillfrågad om jag vill eller kan ta jobbet, snacka om att få en knepig start på dagen?! Ingen aning hur de fått mitt namn.. men otroligt komiskt.. har inte fått någon klarhet i situtaionen än.. återkommer med mer info när jag vet mer

Annons
Postat

Hehe... det är väl trevligt? :rolleyes:

Postat

:rolleyes: Kan inte låta bli att dra litet extra på munnen. Exakt samma sak hände mig för några år sedan, fick läsa i tidningen att jag skulla göra ett framträdande, i ett helt annat sammanhang, i Stockholm. Men mig hade arrangören inte frågat...

Det blev i alla fall extra dyrt för arrangören... 🥰

Postat

Visst är det trevligt! Har bett att få repertoaren så får jag bestämma mig efter det, tydligen ganska många Sinatra låtar, kan inte säga att jag är speciellt hemma där.... 😮

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.