Jump to content
Annons

Kroatien - Sverige


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

En bekant har köpt biljetter, hotell och rubbet, till VM i Tyskland. Det är dock ingen större höjdare om Sverige inte går dit. Hur stor är risken?

Och idag - vad blir det? 1-1 eller?

😉

Peta Melleberg!//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 78
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)

1-1? Är du söt eller? Vi feting kammar hem den här matchen... Risken att vi går till Tyskland? Den är stor. Din bekant har icke köpt biljett, hotell och "rubbet" i onödan. 😉 Dessutom är det inte ens Sverige som är grejen man, säg till din bekant att köpa en Fred Perry jacka och ett par Armani jeans och kika på England istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

RISKEN att vi går till Tyskland? Hoppas innerligt du menar chansen! Risken att vi missar VM menar ju jag.

England? Vad är det för nåt? Vore mycket mer intressant att följa Uzbekistan nu om de slår ut Australien i kvalet.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja!

Sveriges chans att gå till VM tror jag är väldigt stor. Dom är typ den bästa tvåan av alla i europeiska kvalgrupperna, vilket innebär att dom inte behöver spela playoff om dom behåller platsen. Dock tror jag matchen mot Kroatien blir jävligt tuff med dom skadorna Sverige har och det facit Kroatien har på hemmaplan. Men en förlust skulle lösa sig om diom vinner på oinsdag. Vilka är det dom spelar mot då?

EDIT: Idag tror jag det blir förlust med 2-0 🙂 . Fast det ordnar dom upp på onsdag 😛

Redigerat av The Edge
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hej!

RISKEN att vi går till Tyskland? Hoppas innerligt du menar chansen! Risken att vi missar VM menar ju jag.

England? Vad är det för nåt? Vore mycket mer intressant att följa Uzbekistan nu om de slår ut Australien i kvalet.

🙂

:musik

HAHAHAHA. Jag rycktes med av bara farten eftersom du använde "risken", men din fråga var ju inte riktigt ställd i samma sammanhang som min, så då blev det fel. Dessutom hade jag druckit några öl och nu blir säkert min förklaring bara snurrig eftersom jag precis vaknat.

Öh. Chansen ska det vara, ja.

Link to comment
Dela på andra sajter

1-1? Är du söt eller? Vi feting kammar hem den här matchen... Risken att vi går till Tyskland? Den är stor. Din bekant har icke köpt biljett, hotell och "rubbet" i onödan. 🙂 Dessutom är det inte ens Sverige som är grejen man, säg till din bekant att köpa en Fred Perry jacka och ett par Armani jeans och kika på England istället.

England är nog världens mest överskattade landslag genom tiderna. Dom delar den platsen med Spanien!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
1-1? Är du söt eller? Vi feting kammar hem den här matchen... Risken att vi går till Tyskland? Den är stor. Din bekant har icke köpt biljett, hotell och "rubbet" i onödan.  😛 Dessutom är det inte ens Sverige som är grejen man, säg till din bekant att köpa en Fred Perry jacka och ett par Armani jeans och kika på England istället.

England är nog världens mest överskattade landslag genom tiderna. Dom delar den platsen med Spanien!!!

Överskattade?! WHOOOOOT?! Från vilken planet kommer du? 🙂😄😛

Link to comment
Dela på andra sajter

1-1? Är du söt eller? Vi feting kammar hem den här matchen... Risken att vi går till Tyskland? Den är stor. Din bekant har icke köpt biljett, hotell och "rubbet" i onödan.  😛 Dessutom är det inte ens Sverige som är grejen man, säg till din bekant att köpa en Fred Perry jacka och ett par Armani jeans och kika på England istället.

England är nog världens mest överskattade landslag genom tiderna. Dom delar den platsen med Spanien!!!

Överskattade?! WHOOOOOT?! Från vilken planet kommer du? 🙂😎😛

Ok, om dom är så bra, vad har dom vunnit?? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
1-1? Är du söt eller? Vi feting kammar hem den här matchen... Risken att vi går till Tyskland? Den är stor. Din bekant har icke köpt biljett, hotell och "rubbet" i onödan.  😛 Dessutom är det inte ens Sverige som är grejen man, säg till din bekant att köpa en Fred Perry jacka och ett par Armani jeans och kika på England istället.

England är nog världens mest överskattade landslag genom tiderna. Dom delar den platsen med Spanien!!!

Överskattade?! WHOOOOOT?! Från vilken planet kommer du? 🙂😎😛

Ok, om dom är så bra, vad har dom vunnit?? 😄

Fan alltså, den där frågan kommer alltid upp, då får man varva ner lite och erkänna (fast ljuga såklart) att dom kanske inte är så jättebra. Men kompis, kollar man på pappret, så ser det alltid lika jävla lovande ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Och varför lyckas utlänningar i Premier League, när engelska spelare aldrig klarar det i Italien, La Liga m..m.

Det finns säkert någon som lyckats..... 😏 Men det ligger INTE någonting i det du säger, kolla bara på framgångarna i Champions League.

Link to comment
Dela på andra sajter

1-1? Är du söt eller? Vi feting kammar hem den här matchen... Risken att vi går till Tyskland? Den är stor. Din bekant har icke köpt biljett, hotell och "rubbet" i onödan.  😉 Dessutom är det inte ens Sverige som är grejen man, säg till din bekant att köpa en Fred Perry jacka och ett par Armani jeans och kika på England istället.

England är nog världens mest överskattade landslag genom tiderna. Dom delar den platsen med Spanien!!!

Överskattade?! WHOOOOOT?! Från vilken planet kommer du? 😏😄😛

Ok, om dom är så bra, vad har dom vunnit?? 😛

Fan alltså, den där frågan kommer alltid upp, då får man varva ner lite och erkänna (fast ljuga såklart) att dom kanske inte är så jättebra. Men kompis, kollar man på pappret, så ser det alltid lika jävla lovande ut.

Det ligger lite i vad du säger...Rooney, Backham, Owen är ju helt klart duktiga lirare med vad hjälper det när England aldrig lyckas när det verkligen gäller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Och varför lyckas utlänningar i Premier League, när engelska spelare aldrig klarar det i Italien, La Liga m..m.

Det finns säkert någon som lyckats..... 😛 Men det ligger INTE någonting i det du säger, kolla bara på framgångarna i Champions League.

Dom har väl inte varit överdrivet lyckade 😏😉😛 . Förutom förra året då, och Chelsea tror jag faktiskt på i år också. Men det finns ingen riktig utmanare till dom i Premier League numera..

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
1-1? Är du söt eller? Vi feting kammar hem den här matchen... Risken att vi går till Tyskland? Den är stor. Din bekant har icke köpt biljett, hotell och "rubbet" i onödan.  😉 Dessutom är det inte ens Sverige som är grejen man, säg till din bekant att köpa en Fred Perry jacka och ett par Armani jeans och kika på England istället.

England är nog världens mest överskattade landslag genom tiderna. Dom delar den platsen med Spanien!!!

Överskattade?! WHOOOOOT?! Från vilken planet kommer du? 😏😄😛

Ok, om dom är så bra, vad har dom vunnit?? 😄

Fan alltså, den där frågan kommer alltid upp, då får man varva ner lite och erkänna (fast ljuga såklart) att dom kanske inte är så jättebra. Men kompis, kollar man på pappret, så ser det alltid lika jävla lovande ut.

Det ligger lite i vad du säger...Rooney, Backham, Owen är ju helt klart duktiga lirare med vad hjälper det när England aldrig lyckas när det verkligen gäller?

Det där är fan nästan ett mysterium, jag har ingen aning om varför dom inte lyckas, men inte beror det på att dom har dåliga spelare iaf 😄

Förresten, du glömde Lampard, Gerrard & Cole 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

1-1? Är du söt eller? Vi feting kammar hem den här matchen... Risken att vi går till Tyskland? Den är stor. Din bekant har icke köpt biljett, hotell och "rubbet" i onödan.  😉 Dessutom är det inte ens Sverige som är grejen man, säg till din bekant att köpa en Fred Perry jacka och ett par Armani jeans och kika på England istället.

England är nog världens mest överskattade landslag genom tiderna. Dom delar den platsen med Spanien!!!

Överskattade?! WHOOOOOT?! Från vilken planet kommer du? 😏😄😛

Ok, om dom är så bra, vad har dom vunnit?? 😄

Fan alltså, den där frågan kommer alltid upp, då får man varva ner lite och erkänna (fast ljuga såklart) att dom kanske inte är så jättebra. Men kompis, kollar man på pappret, så ser det alltid lika jävla lovande ut.

Det ligger lite i vad du säger...Rooney, Backham, Owen är ju helt klart duktiga lirare med vad hjälper det när England aldrig lyckas när det verkligen gäller?

Det där är fan nästan ett mysterium, jag har ingen aning om varför dom inte lyckas, men inte beror det på att dom har dåliga spelare iaf 😄

Förresten, du glömde Lampard, Gerrard & Cole 😛

Ja ok, dom är bra dom med 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Och varför lyckas utlänningar i Premier League, när engelska spelare aldrig klarar det i Italien, La Liga m..m.

Det finns säkert någon som lyckats..... 😛 Men det ligger INTE någonting i det du säger, kolla bara på framgångarna i Champions League.

Dom har väl inte varit överdrivet lyckade 😏😉😛 . Förutom förra året då, och Chelsea tror jag faktiskt på i år också. Men det finns ingen riktig utmanare till dom i Premier League numera..

Sant. Chelsea ligger ett snäpp högre upp, inte så många som kan spela som dom.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Förresten, jag hoppas, även fast jag vart Chelsea så länge jag kan minnas, att Man Utd tar hem Premier i år, det är inte kul längre, det ser ju ut som Chelsea tar hem det redan nu för fan, då börjar det bli lite trist. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

När börjar matchen? Måste dra till brorsorna och text-tv:n har ballat ur eftersom tv-kabeln ballat ur...här.

Hursomhelst, England ligger nära mig också, uppväxt med Tipsextra, Tipslördag och det... Klart jag hoppas de slår Österrike till att börja med! Final Sverige-England i VM vore nåt det!!

Intressant kval denna gång. Spanien, Frankrike och Spanien riskerar att missa det!

Uzbekistan, Ukraina & Serbien-möter-en-Neger vidare?

Nu till viktigaste frågan: Om nu 2 tvåor går vidare, hur i HELSICKE ska de kunna ta ut dem, det finns ju OLIKA antal lag i grupperna. Ett lag med 24 poäng i en grupp med 7 lag, är det "bättre" som tvåa än ett lag med 23 poäng i en grupp med 6 lag? Har ni tänkt på det??

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu till viktigaste frågan: Om nu 2 tvåor går vidare, hur i HELSICKE ska de kunna ta ut dem, det finns ju OLIKA antal lag i grupperna. Ett lag med 24 poäng i en grupp med 7 lag, är det "bättre" som tvåa än ett lag med 23 poäng i en grupp med 6 lag? Har ni tänkt på det??

Eftersom det finns grupper om sex och sju lag, räknar man bort lagens poäng/målskillnad mot de lag som kommer sist i 7-lagsgrupperna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

När börjar matchen? Måste dra till brorsorna och text-tv:n har ballat ur eftersom tv-kabeln ballat ur...här.

Hursomhelst, England ligger nära mig också, uppväxt med Tipsextra, Tipslördag och det... Klart jag hoppas de slår Österrike till att börja med! Final Sverige-England i VM vore nåt det!!

Intressant kval denna gång. Spanien, Frankrike och Spanien riskerar att missa det!

Uzbekistan, Ukraina & Serbien-möter-en-Neger vidare?

Nu till viktigaste frågan: Om nu 2 tvåor går vidare, hur i HELSICKE ska de kunna ta ut dem, det finns ju OLIKA antal lag i grupperna. Ett lag med 24 poäng i en grupp med 7 lag, är det "bättre" som tvåa än ett lag med 23 poäng i en grupp med 6 lag? Har ni tänkt på det??

🙂

:musik

Sändningen börjar 19.30 på 3:an. Din andra fråga kan jag faktiskt inte svara på 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Bockar och tackar, lyfter på hatten för gol!

Det har ingen lyckats förklara på TV sedan kvalet började!

Enklast är väl att slå bägge två lagen. 🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Island på onsdag!

En hel del proffs där, som spelar i England. Gudjonsson i Chelsea den mest kände, men även en drös som spelat eller spelar i Stoke City, eftersom den klubben ju ägs av ett isländskt konsortium som alla vet. Gunnarsson (numera Watford, tidigare Örgryte IS) t.ex., en giftig mittfältare och Sigurdsson (tidigare Viking Stavanger), fast han spelade ju i U21-laget senast.

Vi bör vinna dock. 3-0 hemma?

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Vilka möter Sverige på insdag?

Sverige-Island, Solna 19.30 🙂

EDIT: Oj, vad långsam jag var 🙂

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Samtidigt som vi följer Sverige - Kroatien kan vi hålla ett öga på Tjeckien - Holland. Detta eftersom Tjeckien är Sveriges huvudmotståndare när det gäller bästa tvåan. Heja Holland!

Bästa tvåan lär finnas i Grupp 6, antingen England eller Polen. För visst slår England Österrike!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

England piskar Österrike. Likaså Island får stryk. Ingen tvekan om det. Och skulle Österrike INTE få stryk vet jag någon svensk som kommer få ta vissa hårda ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Oh shit!

Tjeckien - Holland. Jag som tippade X2 där utan att tänka på det...

Mest för att Tjeckien sagt att halva laget är skadat/avstängt, men man vet ju inte hur mycket de mörklägger...

England 1:a och helgarderat Sverige av feghet.

🙂

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...