Jump to content
Annons

robinbennich

Recommended Posts

Annons

Oj, har faktiskt aldrig ställts inför detta problem med "waiting for inputs". Men att du laggar fast kanske jag har ett litet svar på i allafall, Det råkar inte vara så att du har en hord av vsti pluggar o projectet? Det suger fanska hårt med cpu kraft som du kanske vet, det kan ju vara en av orsakerna.

Hoppas det hjälpte lite

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Oj, har faktiskt aldrig ställts inför detta problem med "waiting for inputs". Men att du laggar fast kanske jag har ett litet svar på i allafall, Det råkar inte vara så att du har en hord av vsti pluggar o projectet? Det suger fanska hårt med cpu kraft som du kanske vet, det kan ju vara en av orsakerna.

Hoppas det hjälpte lite

det står så även om man bara har ett samplingsspår met t.ex. baskagge, sen händer det inget

Link to comment
Dela på andra sajter

Oj, har faktiskt aldrig ställts inför detta problem med "waiting for inputs". Men att du laggar fast kanske jag har ett litet svar på i allafall, Det råkar inte vara så att du har en hord av vsti pluggar o projectet? Det suger fanska hårt med cpu kraft som du kanske vet, det kan ju vara en av orsakerna.

Hoppas det hjälpte lite

det står så även om man bara har ett samplingsspår met t.ex. baskagge, sen händer det inget

Ofan...Nae jag har inte en aning om vad det kan vara, tyvär 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Hehe, var god pch säg vad det var du hade tryckt på, i fall man skulle göra nåt galet 😉

Ok, det är en liten knapp av dom där sex eller åtta knapparna i övre fältet som blir orangea om man aktiverar dom. Den här knappen har en pianotangentsymbol och till höger står det "WAIT". (sorry om det är lite dåligt förklarat men jag vet inte hur jag skulle kunna lägga upp en bild)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, var god pch säg vad det var du hade tryckt på, i fall man skulle göra nåt galet 🙂

Ok, det är en liten knapp av dom där sex eller åtta knapparna i övre fältet som blir orangea om man aktiverar dom. Den här knappen har en pianotangentsymbol och till höger står det "WAIT". (sorry om det är lite dåligt förklarat men jag vet inte hur jag skulle kunna lägga upp en bild)

Det är lugnt, jag sitter med Fl uppe så jag kollade genast upp vilken det var 😉 tackar för att du tog dig tiden att svara 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...