Jump to content
Annons

nybörjare på gitarr...

Recommended Posts

lulle 33 (oregistrerad)
Postat

Hej! Jag har redan skrivit en tråd om gitarr men jag skriver en till. Jag undrar om nån har några bra tips på hemsidor med lätta gitarr låtar som är bra (alltså låtar som e bra då). Jag kan läsa "tabs" till en viss del. Hemsidor med tabs lr ackord det kvittar. Skulle bli jätte glad om jag fick nån bra sida 😆

---------------------------------------------------------------------------------------

the best way to get there is to allreddy bi there

Annons
Postat
Hej! Jag har redan skrivit en tråd om gitarr men jag skriver en till. Jag undrar om nån har några bra tips på hemsidor med lätta gitarr låtar som är bra (alltså låtar som e bra då). Jag kan läsa "tabs" till en viss del. Hemsidor med tabs lr ackord det kvittar. Skulle bli jätte glad om jag fick nån bra sida 🙁

---------------------------------------------------------------------------------------

the best way to get there is to allreddy bi there

I din förra tråd skrev jag en del.

Annars är det bara att leta runt på taborama, mxtabs, mysongbook eller vad som helst och söka efter nån låt du gillar, och se hur lätt den är.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.