lulle 33 (oregistrerad) Postat 20 september 2005 Postat 20 september 2005 Hej! Jag har redan skrivit en tråd om gitarr men jag skriver en till. Jag undrar om nån har några bra tips på hemsidor med lätta gitarr låtar som är bra (alltså låtar som e bra då). Jag kan läsa "tabs" till en viss del. Hemsidor med tabs lr ackord det kvittar. Skulle bli jätte glad om jag fick nån bra sida 😆 --------------------------------------------------------------------------------------- the best way to get there is to allreddy bi there
johlin Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 lulle 33 sa: Hej! Jag har redan skrivit en tråd om gitarr men jag skriver en till. Jag undrar om nån har några bra tips på hemsidor med lätta gitarr låtar som är bra (alltså låtar som e bra då). Jag kan läsa "tabs" till en viss del. Hemsidor med tabs lr ackord det kvittar. Skulle bli jätte glad om jag fick nån bra sida 🙁 --------------------------------------------------------------------------------------- the best way to get there is to allreddy bi there I din förra tråd skrev jag en del. Annars är det bara att leta runt på taborama, mxtabs, mysongbook eller vad som helst och söka efter nån låt du gillar, och se hur lätt den är.
eddde Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 Fixa Guitarpro det är väldigt bra om man vill lära sig på ett enkelt sätt ps. vad menas med att "Shredda"?
Tophe Postat 21 september 2005 Postat 21 september 2005 At man strimlar gitarren genom att spela jättejättefort.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.