Jump to content
Annons

Bandlös elbas...


k9 (oregistrerad)

Recommended Posts

k9 (oregistrerad)

Tja vill köpa en bandlös elbas och undrar om någon har provat en som de tycker ar prisvärd? :rolleyes:

Pisvärd för ig innebär att man får vad man ger förden oavsett prisklass.

Tack på förhand! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Finns en hel massa på vendolin.

Hursomhelst. Peavey Cirrus-basarna är ju kanon, men från vad jag har hört så kan de vara lite attacklösa. Har du någon bandad? Var lite ball och banda av den bara. Lämna in den i nån bra musikaffär. 🙂

Själv har jag en Takeharu för 1500 spänn begagnad som jag bara fixat lite med. Låter finemang. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du tappat bort en bas männska? Det är ju som att tappa bort en bil, eller sitt hus! 😛🙂

Kul att du körde Jacostyle iaf. Vad fyllde du med?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har du tappat bort en bas männska? Det är ju som att tappa bort en bil, eller sitt hus! 😛🙂

Kul att du körde Jacostyle iaf. Vad fyllde du med?

hehe, ingenting. Det funkade ändå faktiskt. De va mest på skoj, men använde den ganska frekvent ett halvår eller så. Grejjen var att banden var så jäkla dåliga o basen i sig var rena katastrofen så jag slet av banden och testade. Nyttigt för tekniken att spela bandlöst ju.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Sgt_Ardbeg (oregistrerad)

Ja hade en bandlös Godin halvakustisk bas förr, den va rätt skoj att spela på!

Prisvärd vette tusan, ja köpte den för ca 9000 - men han som köpte den för 4000 av mig tycker nog att den är prisvärd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är grymt nöjd med min Eagle. Riktig bang for the buck. Menhade den inte varit så kraftigt nedsatt hade jag nog inte köpt den. Men jag tror fortfarande att man kan få den för 4.500 iaf? Den har kostat 6.500,vilket den på gränsen är värd, men för 4.5 är det ett bra köp. Eller som jag då köpte den för. 3 jämt. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...