Jump to content
Annons

Söker medlemmar till nystartat trashmetal band


jesper_hell (oregistrerad)

Recommended Posts

jesper_hell (oregistrerad)

Hej,

Som sagt har jag precis startat ett metalband och söker Basist, Sångare och Trummis.

Musiken jag skrivit är inspererad utav band som Annihilator, Meshuggah och Slayer.

Fet hemmastudio påkostad nästan 70 000.

Trummor med dubbelkick finns.

Jag bor i gbg och är snart 15 har spelat hårdrocksgitarr sen jag var 10 och klarar i stort sett allt inom metal schenren (kan skicka ljudfiler) och är van att jobba med musiker som är många äldre än mig själv.

Frågor tas på 0707-693424.

MVH jeppe

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Hej,

Som sagt har jag precis startat ett metalband och söker Basist, Sångare och Trummis.

Musiken jag skrivit är inspererad utav band som Annihilator, Meshuggah och Slayer.

Fet hemmastudio påkostad nästan 70 000.

Trummor med dubbelkick finns.

Jag bor i gbg och är snart 15 har spelat hårdrocksgitarr sen jag var 10 och klarar i stort sett allt inom metal schenren (kan skicka ljudfiler) och är van att jobba med musiker som är många äldre än mig själv.

Frågor tas på 0707-693424.

MVH jeppe

Posta gärna upp dina alster här på demoforumet så vi kan höra hur du/dina inspelningar låter.

Link to comment
Dela på andra sajter

jesper_hell (oregistrerad)

Har inte riktigt koll på hur man laddar upp ljudfiler på nätet

skulle uppskatta om nån kunde ge en snabb förklaring.

Link to comment
Dela på andra sajter

jesper_hell (oregistrerad)

Glömmde jag reser bort imorrn men finns tillgägnlig på mobilen skickar nåra ljudfiler när ja kommer hem igen.

Cheeers!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...