EEL (oregistrerad) Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 (redigerat) Hej! Köpte ett M-Audio 1010 LT igĂ„r efter att ha lĂ€st utlĂ„tadet i senaste studio... dock har nĂ„gra problem uppkommit som jag undrar om nĂ„gon annan har nĂ„gon erfarenhet av eller kan hjĂ€lpa till med... 1. NĂ€r jag installerat senaste drivrutinerna frĂ„n m-audios hemsida stĂ„r det fortfarande att det Ă€r den gamla drivar versionen nĂ€r man trycker pĂ„ about i delta controlpanel? 2. MĂ€tarna i M-audio delta control panel pĂ„verkar inte ljudet nĂ„gonting? Grymmt om nĂ„n skulle kunna komma upp med en lösning... Ăr sugen pĂ„ att komma igĂ„ng med beatsen đ MVH /Allan edit: löste midi grejjen đ enkel instĂ€llning jag missat Redigerat 27 juli 2005 av EEL
Osmo Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 Har ÄxÄ bestÀllt ett men ej kommit Ànnu. Hur tycker du att det fungerar?
jonasekman Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 2. MÀtarna i M-audio delta control panel pÄverkar inte ljudet nÄgonting? GÄ in pÄ "Routing" eller vad det heter....dÀr du styr vad som ska skickas till de olika utgÄngarna. Om du vill att reglarna i kontrollpanelen ska styra utljudet sÄ vÀljer du "Monitor mixer" /Jonas
EEL (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 GĂ„ in pĂ„ "Routing" eller vad det heter....dĂ€r du styr vad som ska skickas till de olika utgĂ„ngarna. Om du vill att reglarna i kontrollpanelen ska styra utljudet sĂ„ vĂ€ljer du "Monitor mixer" Grymmt fick till det dĂ€r med drivarna ocksĂ„ sĂ„ nu e allt frid o fröjd đ
EEL (oregistrerad) Postat 3 augusti 2005 Postat 3 augusti 2005 osmo: Det Ă€r det bĂ€sta som hĂ€nt min data đ hade iof ett audigy 2 innan sĂ„ jag har inte sĂ„ mycket att jĂ€mnföra med.... men jag har inte hittat nĂ„t att klaga pĂ„ Ă€n sĂ„ lĂ€nge...
Osmo Postat 4 augusti 2005 Postat 4 augusti 2005 Jihaa.. har löst ut mitt idag, hann bara mecka in de i datan Ä installa drivisar pÄ lunchen.. ska genast ila hem efter arbetstid och börja labba. MÄste man direkt in Ä pilla i rout? för att fÄ nÄ ljud?
Jeppe Postat 13 augusti 2005 Postat 13 augusti 2005 Har funderat pĂ„ att skaffa ett sĂ„nt hĂ€r kort och har bara en liten frĂ„ga: Ăr micpreampsen som finns pĂ„ detta kort av bra kvalitĂ© eller bör man sattsa pĂ„ en extern micpreamp?
Lui Postat 13 augusti 2005 Postat 13 augusti 2005 Micpreampsen ger enbart 12V, vilket medför att fÄ kondensatormickar fungerar tillfredstÀllande, dynamiska mickar fungerar ju dÀremot. Om inte för alla mickar sÄ för kondensatormickar rekommenderar jag en extern preamp i alla fall.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.