antikartellmusikern Postat 16 juli 2005 Postat 16 juli 2005 HĂ„ller pĂ„ med nĂ„gra melodier inför 2006;s melodifestival söker dig som Ă€r duktig pĂ„ att sjunga och som helst kan lĂ€gga stĂ€mmor pĂ„ sig sjĂ€lv , sĂ„ de blir lite fylligt dĂ€r de behövs ErsĂ€ttning sjĂ€lvklart Sen om du dessutom skriver musik och arrar sĂ„ kan de ochsĂ„ bli aktuellt att fĂ„ hjĂ€lp med de , ibland kör man ju fast att mĂ„la ut huvet pĂ„ spiken đ Sitter Bl.a med musik och text som en vĂ€l meriterad textförfattare skrivet till en ballad som kan bli okay o.s.v lĂ€mna ditt mobilnummer , sĂ„ vi kan komma i kontakt med varann om du kan dela med dig av sĂ„nghjĂ€lp eller LĂ„tarrangering m.m Bidragen skall ju vara klara 20 sept de Ă€r jobbigt med alla trĂ„dar sjĂ€lv i detta sammanhang och nĂ€r man vĂ€l Ă€r klar , sĂ„ Ă€r ju sverige Ă€ndĂ„ en Ankdamm i detta gem ...men men ... sĂ„ lĂ€nge man skriver med hjĂ€rtat Ă€r de iaf roligt Jo jag bor i Göteborg đ annars trevlig Sommar
kirtaphus Postat 19 juli 2005 Postat 19 juli 2005 titta hĂ€r lĂ„vas guld & gröna skogar, synd man inte sjunger som Tito Beltran dĂ„ đ
Lars-Olof Postat 20 juli 2005 Postat 20 juli 2005 Verkar skojigt... Jag skickar ett PM. Doin the omoralisk schlagerfestival đ
The Mr Postat 20 juli 2005 Postat 20 juli 2005 Jag stÀller gÀrna upp... Skickade ett pm till dig. /KM
Mr Underhill (oregistrerad) Postat 20 juli 2005 Postat 20 juli 2005 Jag och frun Àr seriöst intresserade. PM'at dig / Mr U
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.