mornel Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Katten, musen, sida tusen!! 😄 Blomma blad, sidan en miljard! Hockey, fotboll, sidan googol? 😆 Gravsten, kista, Altavista! Havreflarn, kokoskex, googolplex 😄 Kompass, tidtagarur, geometrisk figur
mornel Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Katten, musen, sida tusen!! 😄 Blomma blad, sidan en miljard! Hockey, fotboll, sidan googol? 😆 Gravsten, kista, Altavista! Havreflarn, kokoskex, googolplex 😄 Kompass, tidtagarur, geometrisk figur Det här är nog det mest korkade i trådens historia 😄
Gote Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Katten, musen, sida tusen!! 😄 Blomma blad, sidan en miljard! Hockey, fotboll, sidan googol? 😆 Gravsten, kista, Altavista! Havreflarn, kokoskex, googolplex 😄 Kompass, tidtagarur, geometrisk figur Det här är nog det mest korkade i trådens historia 😄 😄 Det säger en del!!! 😄😄😄
mornel Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Katten, musen, sida tusen!! 😄 Blomma blad, sidan en miljard! Hockey, fotboll, sidan googol? 😆 Gravsten, kista, Altavista! Havreflarn, kokoskex, googolplex 😄 Kompass, tidtagarur, geometrisk figur Det här är nog det mest korkade i trådens historia 😄 😄 Det säger en del!!! 😄😄😄 nedblött, torkat, ganska korkat.
Gote Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Katten, musen, sida tusen!! 😄 Blomma blad, sidan en miljard! Hockey, fotboll, sidan googol? 😆 Gravsten, kista, Altavista! Havreflarn, kokoskex, googolplex 😄 Kompass, tidtagarur, geometrisk figur Det här är nog det mest korkade i trådens historia 😄 😄 Det säger en del!!! 😄😄😄 nedblött, torkat, ganska korkat. Bakom flöte, ska på möte... 🙁
Gote Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Katten, musen, sida tusen!! 😄 Blomma blad, sidan en miljard! Hockey, fotboll, sidan googol? 😆 Gravsten, kista, Altavista! Havreflarn, kokoskex, googolplex 😄 Kompass, tidtagarur, geometrisk figur Det här är nog det mest korkade i trådens historia 😄 😄 Det säger en del!!! 😄😄🙁 nedblött, torkat, ganska korkat. Bakom flöte, ska på möte... 🙁 Sockerkaka, nu tillbaka!! 😄
Linus Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Katten, musen, sida tusen!! 🙂 Blomma blad, sidan en miljard! Hockey, fotboll, sidan googol? 🙂 Gravsten, kista, Altavista! Havreflarn, kokoskex, googolplex 🙂 Kompass, tidtagarur, geometrisk figur Macka, marmelad, jätteglad? 😎
Gote Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Katten, musen, sida tusen!! 🙂 Blomma blad, sidan en miljard! Hockey, fotboll, sidan googol? 🙂 Gravsten, kista, Altavista! Havreflarn, kokoskex, googolplex 😄 Kompass, tidtagarur, geometrisk figur Macka, marmelad, jätteglad? 😎 Jag tror han kan det! 🙂
Linus Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 17 Förresten Gote, den sidan är min!!!!!!!!!!!!!!!!
Gote Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 17 Förresten Gote, den sidan är min!!!!!!!!!!!!!!!! 😎 Nåja, jag har ju tagit några av de tidigare så du kan få den... Men det är inte det jag räknar på... 🙂 16
Linus Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Katten, musen, sida tusen!! 🙂 Blomma blad, sidan en miljard! Hockey, fotboll, sidan googol? 🙂 Gravsten, kista, Altavista! Havreflarn, kokoskex, googolplex 🙂 Kompass, tidtagarur, geometrisk figur Macka, marmelad, jätteglad? 😎 Hår, fräknar, Gote räknar
Gote Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 Katten, musen, sida tusen!! 🙂 Blomma blad, sidan en miljard! Hockey, fotboll, sidan googol? 😎 Gravsten, kista, Altavista! Havreflarn, kokoskex, googolplex 😄 Kompass, tidtagarur, geometrisk figur Macka, marmelad, jätteglad? 🙂 Hår, fräknar, Gote räknar Man kunde tro att det är håret jag räknar, men icke... 😄 Nio. 🙂
Linus Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 *kikar omkring mig* Jag misstänker att mornel, k9 och Pluffo ligger här på lur och väntar på att knycka sidan...
Gote Postat 16 november 2005 Postat 16 november 2005 *kikar omkring mig*Jag misstänker att mornel, k9 och Pluffo ligger här på lur och väntar på att knycka sidan... Du verkar nervös Linus? 🙂
Recommended Posts