bongoberra Postat 9 juni 2005 Postat 9 juni 2005 Hej! Det finns ju rätt mycket bra gratis samplingar på nätet. Jag laddade ner ett piano härom dan som låter riktigt bra. Har ni nåt förslag på mjukvarusampler som är fristående och inte behöver laddas via tex Cubase, gärna en gratis variant om det finns? Nu måste jag starta Cubase bara för att spela Piano och då blir det lätt att man börjar pilla med massa annat istället.
Egghuvud Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Ett alternativ är att kolla in KRV som har en bra lista för gratis instrument. Hittade några, men de var nog vst:er... Men regga dig och sök där. http://www.kvraudio.com/get.php?mode=resul...05c319010a8af58 De flesta stora Samplers (om du tänkte investera) finns ju i standalone versioner. Native instruments Kontakt och Intakt t e x. 😉
Mr Keys Postat 10 juni 2005 Postat 10 juni 2005 Giga kör väl också standalone...om det heter gigastudio eller gigasampler vet jag inte, men giga...nånting.... 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.