Discipuli Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan (redigerat) En lite kortis av ett beat försök jag gjorde ett tag tillbaka. hiss eller diss? helt omixat. bara lite presets och en snabb masterplan på det. Redigerat 13 timmar sedan av Discipuli
CmMusic Postat 11 timmar sedan Postat 11 timmar sedan skulle spontant säga att det behövs mer bas, sen skulle jag nog göra lite mer variation av grund melodin, bara något litet som en lite överraskning då och då typ. är det tänkt som en vers eller mer som en loop som går genom hela låten? tror det skulle vara fräckt ifall den går över till annan ackordföljd som låter stor och lite heroisk som refräng. dock att tillägga att jag är skitdålig på den här typen av musik 🙂
Discipuli Postat 58 minuter sedan Trådstartare Postat 58 minuter sedan 10 timmar sedan sa CmMusic: skulle spontant säga att det behövs mer bas, sen skulle jag nog göra lite mer variation av grund melodin, bara något litet som en lite överraskning då och då typ. är det tänkt som en vers eller mer som en loop som går genom hela låten? tror det skulle vara fräckt ifall den går över till annan ackordföljd som låter stor och lite heroisk som refräng. dock att tillägga att jag är skitdålig på den här typen av musik 🙂 Då är vi två, men jag hör så mycket om ordet "beats". Jag inte vad det faktiskt är, mer än en benämning på något tämligen repititivt monotont som ändå skall funka att lyssna på. Loopar. Men jag kan ha fattat det fel. 🙂 Tar i övrigt till mig din feedback för utbyggnad och ljudbild, tackar!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.