Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Vet inte riktigt vad det är jag skapat, New wave? Synth-Rock, Post-Punk? något goth-aktig? iaf hur många hockeyfrillor får min mix och produktion, jag är lite utefter att det ska låta som ett svettigt dansgolv 1983. funkar trummor eller ska jag köra hårdare på " Miami Vice" stuket? 

tack för feedback 

Annons
Postat

Jag rösten är stemsplittad AI, allt annat är jag, ska jag ta det som att jag lyckades få till 80 tals soundet? 

är lite splittrad över trummorna och om basen ska vara en sådan där såg synthbas eller om jag ska köra en vanlig bas gura. 

Postat
10 timmar sedan sa CmMusic:

Jag rösten är stemsplittad AI, allt annat är jag, ska jag ta det som att jag lyckades få till 80 tals soundet? 

är lite splittrad över trummorna och om basen ska vara en sådan där såg synthbas eller om jag ska köra en vanlig bas gura. 

Ta det från mig som att den är 100%. Sluta tänka så mycket. 🙂 Typ så.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.