CmMusic Postat Tisdag kl 17:52 Postat Tisdag kl 17:52 Vet inte riktigt vad det är jag skapat, New wave? Synth-Rock, Post-Punk? något goth-aktig? iaf hur många hockeyfrillor får min mix och produktion, jag är lite utefter att det ska låta som ett svettigt dansgolv 1983. funkar trummor eller ska jag köra hårdare på " Miami Vice" stuket? tack för feedback Static Youth - Nothing Here Is Mine_Demo_v1.mp3
Discipuli Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan En enda full frilla! 💯 Jag gissar AI röst. Bra låt.
CmMusic Postat 11 timmar sedan Trådstartare Postat 11 timmar sedan Jag rösten är stemsplittad AI, allt annat är jag, ska jag ta det som att jag lyckades få till 80 tals soundet? är lite splittrad över trummorna och om basen ska vara en sådan där såg synthbas eller om jag ska köra en vanlig bas gura.
Discipuli Postat 55 minuter sedan Postat 55 minuter sedan 10 timmar sedan sa CmMusic: Jag rösten är stemsplittad AI, allt annat är jag, ska jag ta det som att jag lyckades få till 80 tals soundet? är lite splittrad över trummorna och om basen ska vara en sådan där såg synthbas eller om jag ska köra en vanlig bas gura. Ta det från mig som att den är 100%. Sluta tänka så mycket. 🙂 Typ så.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.