Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Med tanke på en viss kapten på en skuta västerut så dök nåt upp lite lägligt som jag fixade till en ny version av så det låter lite bättre.

Redigerat av Dylfnert
Fel på pekfingret måste fixat först
  • Dylfnert ändrade titeln till The guy with a way to small mind
Annons
Postat

gillar soundet du fått i akustiska guran, För mig låter det dock som att du har en en rhythm 100% vänster och en lite lättare melodisk 100% till höger, Jag skulle nog testa att lägga en mer simpel rhythm som spelar lite lättare powerchords eller bara kanske bara tonic 35% till höger för ge den delen av mixen lite mer jämnhet och rymd.     

Postat

Jättetack för lyssning och kommentar. Det här hittade jag på en gammal hårddisk så jag bara städade till ljuden lite bättre och tog bort sånt som var överflödigt. Se det som en slags skiss och att det nog dessvärre aldrig blir till en riktig låt. 

Ska försöka få till så att jag bara har ett användar namn också så om nån som kan fixa sånt läser detta snälla fixa till det.

Postat (redigerat)
11 minuter sedan sa Brännsven:

Helvet ja visst krattar som man stavar hehe tack för tips och snälla ord

"Helvete" stavas med ett "e" i slutet.

Redigerat av Erik dP
Postat

Hmm vägen till den lilla gärnan mja nä det blev för mycket hehe. Vill du ha en etc etc, ja tack hjärna. När man kollar så där på det så inser man hur svårt det kan vara för icke svenskfödda stava rätt i spåret. Men amerikanska det kan stavas lite hur som helst dom har ju invandrat från andra ställen på planeten hela ligan så endast folk med fjäder i barret pratar modersmål åver där.

• Dylfnert ändrade titeln till The guy with a way to small d.i.c.k

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.