slejnard Postat Lördag kl 18:38 Trådstartare Postat Lördag kl 18:38 Jo det där blev bättre. Bra jobbat! 👍 1
Dylfnert Postat Lördag kl 19:24 Postat Lördag kl 19:24 (redigerat) Om det är ok så tänkte jag göra en test också. Hmm det var konstigt filen verkar inte funka på en mac som går på Sierra Redigerat Lördag kl 19:59 av Dylfnert
Dylfnert Postat Lördag kl 19:36 Postat Lördag kl 19:36 (redigerat) ` Redigerat Lördag kl 19:59 av Dylfnert
slejnard Postat Lördag kl 21:07 Trådstartare Postat Lördag kl 21:07 1 timme sedan sa Dylfnert: Om det är ok så tänkte jag göra en test också. Hmm det var konstigt filen verkar inte funka på en mac som går på Sierra Kul om du vill testa. Jo wav funkar även på Mac. Fast du måste packa upp filerna.
Discipuli Postat Lördag kl 21:11 Postat Lördag kl 21:11 (redigerat) 2 timmar sedan sa slejnard: Jo det där blev bättre. Bra jobbat! 👍 ✅Tackar! Har du någon annan låt du har stems för att mixa? Jag vill prova på att lägga in samma "sound" på en annan låt med liknande instrument och sång. Redigerat Lördag kl 21:12 av Discipuli
slejnard Postat Lördag kl 21:28 Trådstartare Postat Lördag kl 21:28 15 minuter sedan sa Discipuli: ✅Tackar! Har du någon annan låt du har stems för att mixa? Jag vill prova på att lägga in samma "sound" på en annan låt med liknande instrument och sång. Jag har ingen men kan säkert vaska fram nya spår från nån låt. Inte i brådrasket dock! 1
Brännsven Postat Söndag kl 01:20 Postat Söndag kl 01:20 Det går inte att packa upp dom vilket är väldigt konstigt för det har det alltid gjort förr. Tajm att få i ordning i min så kallade studio, logic rullar bättre på datorn där nere. 1
slejnard Postat Söndag kl 15:54 Trådstartare Postat Söndag kl 15:54 Här är min polare Tonis remix. Lite uppsnabbad version.
Dylfnert Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan Till sist så gick det att få tag på filerna så om jag får tid så kör jag oxå 1
slejnard Postat 21 timmar sedan Trådstartare Postat 21 timmar sedan 2 timmar sedan sa Dylfnert: Till sist så gick det att få tag på filerna så om jag får tid så kör jag oxå Det ser jag fram emot. Hoppas du får den tid du behöver.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.