CmMusic Postat 27 december 2025 Postat 27 december 2025 (redigerat) Tänkte att folk kunde dela med sig lite av sina här märkligaste kreationer Dr Hexxx och Benmaskinen - Trollhatten_V2.mp3 Här är mina fantastiska bidrag först ut någon for av Kellersynth, väldigt svårt att lyssna på 😄 Redigerat 28 december 2025 av CmMusic
CmMusic Postat 27 december 2025 Trådstartare Postat 27 december 2025 DarkAmbient_C_Phrygian_dominant_80BPM_12_04.mp3 Lite typ Dark Ambient eller något, inte heller speciellt lätt lyssnat. Descend into Darkness – Whispers in a Dead Language_Master1_07_13.mp3 Receptet för kokosbollar har aldrig låtit så här ondskefull
Discipuli Postat 27 december 2025 Postat 27 december 2025 59 minuter sedan sa CmMusic: Tänkte att folk kunde dela med sig lite av sina här märkligaste kreationer Dr Hexxx och Benmaskinen - Trollhatten_V2.mp3 8.69 MB · 17 nedladdningar Här är mina fantastiska bidrag först ut någon for av Kellersynth, väldigt svårt att lyssna på 😄 Coolt!
Discipuli Postat 27 december 2025 Postat 27 december 2025 Man kan glädja sig i att det är ren improvisation. Live inspelad och kan aldrig spelas in så här igen. Lyckligtvis. https://on.soundcloud.com/lXVwZVMrYLpM33bjH4
CmMusic Postat 28 december 2025 Trådstartare Postat 28 december 2025 känns som Discipuli har något på gång där, lite umpa-lumpa stuk, svårt att avgöra ifall det är dåligt eller briljant. 🙂 1
slejnard Postat 28 december 2025 Postat 28 december 2025 Det här är nog både min konstigaste och längsta låt. Ändå bra. Lite psykedelisk improviserad jazzrock: 1
CmMusic Postat 28 december 2025 Trådstartare Postat 28 december 2025 (redigerat) Kanske inte så konstigt egentligen, mer märkligt att jag fick ett infall att skriva en låt i en musikstil som varit lite så där halvdöd i 40 år, en stil som jag aldrig någonsin lyssnat på också, bad chatgpt att skriva om texten till Jamaica engelska så det låter som att Jar Jar Binks sjunger de 😄 Redigerat 28 december 2025 av CmMusic
Discipuli Postat 29 december 2025 Postat 29 december 2025 16 timmar sedan sa CmMusic: känns som Discipuli har något på gång där, lite umpa-lumpa stuk, svårt att avgöra ifall det är dåligt eller briljant. 🙂 Det finns inspelat på en Yamaha DGX-670 keyboard. Så oavsett dåligt eller brilliant, , jag lutar mot... 🧀 men jag är inte bekväm i genren det blev. Men förstå, det måste suttit i huvudet, skönt att bli av med det live och en gång för alla. Jag kanske skall peta ihop ett midi projekt som kan tas vidare av någon annan? Det kunde kanske vara en lösning... Jag blir av med det och någon som vill ta det vidare får serverat bord. Får fundera på detta. Har aldrig satt ihop ett sånt midi projekt, så det kan vara lärorikt.
Discipuli Postat 29 december 2025 Postat 29 december 2025 11 timmar sedan sa Dylfnert: Lite rymdgrejs i konstigaste laget men skitbra https://youtu.be/QaijFN6USLs?si=89YCmH2ExCSlzL9V Bra funk. Sirenen ? tempo synca sen är det klart. 👍
Discipuli Postat 29 december 2025 Postat 29 december 2025 11 timmar sedan sa slejnard: Det här är nog både min konstigaste och längsta låt. Ändå bra. Lite psykedelisk improviserad jazzrock: Någon vintage film , vilken som helst. Suveränt! 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.