Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

känns som Discipuli har något på gång där, lite umpa-lumpa stuk, svårt att avgöra ifall det är dåligt eller briljant. 🙂

• Gilla 1
Postat (redigerat)

Kanske inte så konstigt egentligen, mer märkligt att jag fick ett infall att skriva en låt i en musikstil som varit lite så där halvdöd i 40 år, en stil som jag aldrig någonsin lyssnat på också, bad chatgpt att skriva om texten till Jamaica engelska så det låter som att Jar Jar Binks sjunger de 😄

Redigerat av CmMusic
Postat
16 timmar sedan sa CmMusic:

känns som Discipuli har något på gång där, lite umpa-lumpa stuk, svårt att avgöra ifall det är dåligt eller briljant. 🙂

Det finns inspelat på en Yamaha DGX-670 keyboard. Så oavsett dåligt eller brilliant, , jag lutar mot... 🧀 men jag är inte bekväm i genren det blev. Men förstå, det måste suttit i huvudet, skönt att bli av med det live och en gång för alla. Jag kanske skall peta ihop ett midi projekt som kan tas vidare av någon annan? Det kunde kanske vara en lösning... Jag blir av med det och någon som vill ta det vidare får serverat bord. Får fundera på detta. Har aldrig satt ihop ett sånt midi projekt, så det kan vara lärorikt.

Postat
11 timmar sedan sa slejnard:

Det här är nog både min konstigaste och längsta låt. Ändå bra. Lite psykedelisk improviserad jazzrock: 

Någon vintage film , vilken som helst. Suveränt!

• Tack! 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.