Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jodå, Kiive Audio har växt fram rätt så snabbt. De gjorde Distressor-kopian XTComp som säljs hos Plugin Alliance. Sedan har de skapat flera egna pluggar och säljer själva. Det finns en begränsad version av kompressorn, XTMax, som är gratis. Jag har också deras Tubetizer och Distinct Pro för att lägga på lite karaktär.

• Gilla 1
Postat
10 timmar sedan sa Linus:

Jodå, Kiive Audio har växt fram rätt så snabbt. De gjorde Distressor-kopian XTComp som säljs hos Plugin Alliance. Sedan har de skapat flera egna pluggar och säljer själva. Det finns en begränsad version av kompressorn, XTMax, som är gratis. Jag har också deras Tubetizer och Distinct Pro för att lägga på lite karaktär.

Är de värda sitt köp 3 pris? Det känns som att det är rejäl skillnad på att köpa 3 vs, att köpa enskilda.. men det är såklart marknads/pris trick. Oavsett, om det är kvalitet och har ett unikt sound, känns det som en no brainer.

Postat

Svårt att svara på om pluggarna är bra köp eller prisvärda för just dig, men det är noggrannt modellerat för att låta som prylar från SSL, Neve, Compex m.fl. så kvalitet är det iaf. 

Postat
On 2025-07-01 at 09:55 sa Linus:

Svårt att svara på om pluggarna är bra köp eller prisvärda för just dig, men det är noggrannt modellerat för att låta som prylar från SSL, Neve, Compex m.fl. så kvalitet är det iaf. 

Ok, Jag får vänta till blackfriday och hoppas på bra pris då. Men framförallt mastering eqn med delta lyssning gillar jag alltmer.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.