Ben Jenssen Postat igår kl 02:01 Postat igår kl 02:01 (redigerat) Jag tycker det låter okej. Typ, det är möjligt att lyssna på alltihop utan att tappa intresset eller bli trött i öronen. Men jag växte upp med 60-70-80-talsmusik och har en instinktiv ogillande av loopar och autotune. Det jag tror är en del av anledningen till att jag inte stängde av direkt men fortsatte lyssna är två saker; det är ganska melodiskt, och det finns små detaljer längs vägen som håller mig intresserad. Jag skulle säga; lägg till lite fler av de där små ljuden och hits'en, kanske fler akustiska riktiga slagverkssamples för att göra det ännu mer livligt och intressant. Tänk på vad barn gillar; variation, nya ljud, kryddor och spännande saker som hjälper till att hålla deras uppmärksamhet. Och du kanske skulle kunna jobba med att vokalen inte är så tätt på och upfront. Lite sötare. Den är ganska intensivt, för mig. Redigerat igår kl 02:05 av Ben Jenssen Svenska
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.