Pellesnusk Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 Tjena! Här kommer en fråga som kanske är dum...men i sådana fall bjuder jag på det. Så här ligger det till. Jag skaffade en ny dator för ett tag sedan och fick hjälp av en kompis med att välja komponenter. Samma kompis hjälpte mig att skruva ihop datorn också, samt att installera XP och konfigurera upp allt. Nu har jag skaffat en extra hårddisk som jag skruvade in i går, och när jag öppnade "Disk Management" för att installera disken såg jag att 20GB av min huvud-hårddisk är svartmarkerad och står som "unallocated". Jag har inte 100% koll på XP och innan jag formatterar denna del av disken tänkte jag bara kolla om någon vet om det liksom kan finnas något syfte med att det är som det är?!? Används dessa 20GB till något eller blev det fel vid den ursprungliga installationen??
sounden Postat 2 maj 2005 Postat 2 maj 2005 De blev nog fel vid installationen, det skall bara vara att skapa en ny partition på detta utrymme. //S
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.