Jump to content
Annons

for future reference.....


Dacke

Recommended Posts

Mitt topphemliga alter ego spelar in sina småpunkiga rocklåtar på hemdatorn och lägger ut dem för gratis (icke-komersiellt) bruk. Inte "demos", utan fulländade verk. En CD har jag "gett ut" på eget bolag också.... men hemsidorna ligger nere för tillfället.

Superbt forum detta, kanonglad att jag funnit det, sist av alla känns det som.

Har en liten quest, vill gärna delta i en större sammansvärjning med artister som ger ut sin musik gratis. Svårt att synas och höras om man inte redan "är nån", som det heter. Många delar med sig av sina "demos", och det är ju bra, men jag menar the full monthy.... den färdiga produkten, som ska avnjutas, inte slipas på.....

that's it...

/Dacke

Redigerat av Dacke
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Dumb Dan, tack för tipset, jag har nu lyssnat lite på hans grejer, och jag ligger i o f s i en annan genre, ja. Punk rock, typ. Men de gör ju helt rätt på Bevlar Records. Rock'n'roll! brukar jag utropa här, men det klaffar för en gångs skull inte 🙂

/Dacke

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Alla mina hemsidor är nere för att jag är en klantskalle, så jag kunde först inte länka till nån musik, men så kom jag på att mitt bredbandsbolag "bjuder" på lite diskutrymme. 10 MB, ha ha ha.

Så här är en av mina låtar, "You don't know what love is" (drygt 7MB):

http://web.comhem.se/~u30335346/

Från en 10 spårs CD utgiven 2003, "The Difference". Bör kunna hittas med DC++.

Njut och må väl 🙂

-Dacke

Redigerat av Dacke
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...