iwanttobreakfree Postat 6 juni 2015 Dela Postat 6 juni 2015 (redigerat) Har gjort massor med låtarna, och även denna.. Här är en liten tease. Vad tycker ni? Borde den vara med i min EP? Eller är låten för svag? (inte helt färdig helt) Vet att den borde vara i (låtkritik) men stod att jag inte kunde starta ett nytt ämne. https://soundcloud.com/gregor-matt/my-broken-wings-tease Redigerat 6 juni 2015 av iwanttobreakfree Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
iwanttobreakfree Postat 6 juni 2015 Trådstartare Dela Postat 6 juni 2015 Ingen som tycker något?? :/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minja Postat 6 juni 2015 Dela Postat 6 juni 2015 Vet inte hur den matchar övriga låtar på EP:n, men jag tycker absolut att den är värd att ha med. Fin låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 juni 2015 Dela Postat 6 juni 2015 Mitt förslag är att du höjer tonarten ett snäpp så att du kan lägga mer tryck i rösten. Inte en dålig låt i sig men slipa lite till så sitter tonerna bättre också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.