Håkan Ekberg Postat 16 april 2005 Postat 16 april 2005 (redigerat) Med på PC Hemmas CD (April) finns EVE Electronic Vintage Ensemble om det nu är av nått intresse. Synthen kostar enligt hemsidan (liqihsynth.com/catalogue.htm) 40 euro och en PC Hemma kostar bara 59.50kr så en liten slant sparar man allt. Fler ljudbanker finns att hämta också. Håkan edit: la till att det är Aprilnumret. Redigerat 17 april 2005 av Håkan Ekberg
D Vibe Postat 16 april 2005 Postat 16 april 2005 (redigerat) Intressant. Hmm, men jag blev osäker, är det en VSTi? Edit: Ah, nu såg jag att det är det. 🙂 Redigerat 16 april 2005 av D Vibe
D Vibe Postat 16 april 2005 Postat 16 april 2005 Uhm, vilket nummer är den på btw? Det finns bara Mars-numret i affärerna... Antar att det är April-nuffran vi är ute efter?
Håkan Ekberg Postat 17 april 2005 Trådstartare Postat 17 april 2005 D Vibe sa: Uhm, vilket nummer är den på btw? Det finns bara Mars-numret i affärerna... Antar att det är April-nuffran vi är ute efter? Ops! Ja, det är aprilnumret, glömde bort att jag får den lite tidigare då jag prenumererar, sorry. Håkan
D Vibe Postat 17 april 2005 Postat 17 april 2005 Håkan Ekberg sa: D Vibe sa: Uhm, vilket nummer är den på btw? Det finns bara Mars-numret i affärerna... Antar att det är April-nuffran vi är ute efter? Ops! Ja, det är aprilnumret, glömde bort att jag får den lite tidigare då jag prenumererar, sorry. Håkan Det är lugnt 😲 .. Jag köpte aldrig tidningen eftersom jag misstänkte att det var så 😉.. /Daniel
Linus Postat 17 april 2005 Postat 17 april 2005 Håkan Ekberg sa: Synthen kostar enligt hemsidan (liqihsynth.com/catalogue.htm) 40 euro och en PC Hemma kostar bara 59.50kr så en liten slant sparar man allt. Frågan är bara om det är samma version? På hemsidan du refererar till står ett serialnummer till Computer Music version. Eftersom PC Hemma också är en tidning antar jag att det är CM-versionen som skickas med PC Hemma? Isåfall, vad skiljer versionerna åt? T.ex. antal waveforms eller presets osv. Har du märkt nån skillnad?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.